Avatar billede starvision.dk Nybegynder
24. september 2001 - 20:21 Der er 21 kommentarer og
5 løsninger

Feedback?

Feedback på www.fund-raising.dk :)
Avatar billede -sofus- Nybegynder
24. september 2001 - 20:22 #1
grim (:
Avatar billede -sofus- Nybegynder
24. september 2001 - 20:22 #2
hvad er der lavet om siden sidst på den ?
Avatar billede starvision.dk Nybegynder
24. september 2001 - 20:24 #3
siden sidste???
Avatar billede starvision.dk Nybegynder
24. september 2001 - 20:25 #4
Hvis du tænker på dette, så er det jo ikke lige helt den samme side jeg taler om:
http://www.eksperten.dk/spm/111475
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2001 - 20:26 #5
-sofus-
det er altså konstruktiv kritik du skal give
Avatar billede johannielsen Nybegynder
24. september 2001 - 20:29 #6
Generelt er siden ikke flot, den er for monoton i en for skrap rød farve. Menuen kunne sagtens forbedre, lav lidt graffik.

Man bruger ikke fed tekst på en hel side (forsiden)...

Du mangler et flot toplogo.

Desuden er den bare sådan lidt for kedelig!

7@13

Sorry..:-)

//Johan

Avatar billede -sofus- Nybegynder
24. september 2001 - 20:29 #7
-> starvision.dk kiggede også på fund-raising.dk da det spørgsmål var der..

jeg synes at det er kedeligt design i kedelige farver, og så er der brugt Iframes..
Det er meget 90\'agtigt design..

Avatar billede -sofus- Nybegynder
24. september 2001 - 20:32 #8
Jeres demoshop er lang bedre design
Avatar billede starvision.dk Nybegynder
24. september 2001 - 20:33 #9
sofus >> Iframes er i k k e 90 agtigt men absolut noget du vil komme til at møde mere af i fremtiden :))
Avatar billede johannielsen Nybegynder
24. september 2001 - 20:35 #10
<Iframes> er fede!

- men de virker ikke i Netscape! :-( - bruger dem nu selv!
Avatar billede panorama Nybegynder
24. september 2001 - 20:37 #11
Jeg har virkelig endevendt siden. Jeg vil ikke udtale mig om farverne fordi det er jo en smagssag siden passer godt i alle opløsninger på måden du har lavet det på.

I koderne mangler du titel i nyheder.htm, ellers er den perfekt, næsten bortset fra måske som johannielsen skrev med den fede skrift skulle måske dæmpes lidt.
Avatar billede wonnabe Nybegynder
24. september 2001 - 20:42 #12
Jeg bryder mig egentlig ikk om sidens farver, men selve designet er jo godt nok til formålet...

Og hvis det endelig skal være de røde farve ville jeg sige at overskriften ikke passer til det andet

~Wonnabe
Avatar billede johannielsen Nybegynder
24. september 2001 - 20:43 #13
Når sitet er henvendt til en bred målgruppe, bør farverne være mere neutrale...
Avatar billede starvision.dk Nybegynder
24. september 2001 - 20:45 #14
Jeg kan godt se at der ikke er meget mere at suge ud af designet, så jeg lukker indslaget om 5 minutters tid med kommentar ;~)
Avatar billede bjarte Nybegynder
24. september 2001 - 20:46 #15
konstruktiv kritikk:

Generelt: Sidens ide til design er \"ok nok.\" Det at du bruker frames til nyheter kan være bra, men jeg fant en feil der srolleren på hovedframen(innholdet i midten) blir smalere. Fargevalget er greit nok.. men kan bli mer \"lekende\", du kunne prøvd å få inn en til farge i hovedfargevalget.
En logo på toppen hadde gjort seg som var litt \"federe\", tenk på hva du selger.
Generelt var siden stilren, men kanskje for stilren, og brukere vil forlate den hvis de ikke er veldig interessert i hva du selger.. Dette må framkomme mye tydeligere!!!!!!!!
(Les videre nå.. )

Forbedring:

1. Dette var metatagsene dine..

<META NAME=\"keywords\" content=\"merchandise, merchendise, textiltryk, reklametryk, tshirt, sweatshirt, bukser, kasketter, caps, shorts, poloshirt, skjorter, jakker, fleece, fritidsdragter, textil, krus, musemåtter, solbriller, demoshop, sms, postkort, postkortservice, shopping, shopløsning, shopsytem, koncept, conceptiva, quick4you, webdesign, programmering, grafisk, design, sport, kultur, forening, institution, skole, fanklub, festival, marked, naturværn, humanitær\">

du kan bare velge og vrake i disse.. og du finner raskt ut at en side som ser ut som den du har oppe nå trenger refreshning..
Da med følgende: logo, mer lekende fargevalg, helst ikke bare svart,hvit på hovedsiden, flere bilder, f.eks screenshots til refferencer....
I det hele tatt et mer \"kult\" design.
Selvsagt går dette an å begrense, for fargesprakende bør det heller ikke være.. men mye mer \"lekende\" enn det du nå har oppe..

3. Linje der hvor det er nyheter.. som deler den inn i sin egen frame på en mer tydeliger måte.. (min mening)

karakter:

4 @ 10 grunnet hva du selger osv.

<<Bjarte>>
Avatar billede nuki Nybegynder
24. september 2001 - 20:47 #16
Jeg synes siden er god nok men der kunne ligesom godt være noget mere der fanger måske nogle flere farver så man ikke bare har den røde.
Dine menu knapper synes jeg du skal få lavet om måske nogle grafik knapper eller anden fix løsning.

Ideen er skide god så forsæt det gode arbejde.

-Nuki
Avatar billede bjarte Nybegynder
24. september 2001 - 20:48 #17
ops glemte 2. punktet.. men det er i midten der..
Avatar billede panorama Nybegynder
24. september 2001 - 21:17 #18
TAK!!! :) (det er min første dag på eksperten)
Avatar billede starvision.dk Nybegynder
24. september 2001 - 21:20 #19
Som udgangspunkt da jeg designede siden var det at holde informationerne, brugervenligheden og den hurtige visning i browseren som det vigtigste.
Så mere grafik bliver valgt med omhu, helere for lidt grafik end for meget.

Jeg vil give jer ret i at den røde farve er lidt for dominerene, her vil jeg prøve at få en farve eller to mere ind i designet og måske dæmpe det lidt.

Panorama >> den med titlen var godt set, den havde jeg ikke selv opdaget.

bjarte >> hovedframmen skal blive smallere det er den den gør siden fleksibel i alle skærmopløsninger. Og jeg vil ikke bare fylde på med Meta\'er de skal handle om det vi sælger.

Jeg har valgt at give panorama mest fordi han så noget jeg ikke selv ville have opdaget.

Tak for hjælpen folks!!!
Avatar billede starvision.dk Nybegynder
24. september 2001 - 21:21 #20
øøh velkommen panorama. Jeg tror der gik lidt rod i point fordelingen, håber i er tilfredse :))
Avatar billede johannielsen Nybegynder
24. september 2001 - 21:24 #21
Takker for point...
Avatar billede bjarte Nybegynder
24. september 2001 - 21:26 #22
takker...
Avatar billede bjarte Nybegynder
24. september 2001 - 21:26 #23
litt rot ja.. men men..
Avatar billede johannielsen Nybegynder
24. september 2001 - 21:28 #24
Jeg synes måske det er lidt grotesk at Panorama skal have 480 point...

->Panorama

Hvad med at du oprettede et spg. og gav os andre lidt p? - det ville da være fair.
Avatar billede panorama Nybegynder
24. september 2001 - 21:44 #25
Jeg har lavet et spørgsmål her hvis nogen kan hjælpe mig http://www.eksperten.dk/spm/113275 så kan i jo få nogle point.
Avatar billede bjarte Nybegynder
24. september 2001 - 21:58 #26
forstod ikke den helt.,. men