Avatar billede sciech Nybegynder
24. september 2001 - 12:20 Der er 7 kommentarer

\"Hjælp\"

Hej !!!

Jeg er i gang med at lave en side på internettet og har bruge for en SMS-sender og en Gæstebog til at sætte på min side.
Da jeg har prøvet at snakke med forskellelige telesleskaber der ikke kunne hjælpe mig, vil jeg høre om der er én her på siden der kan hjælpe mig.
Desuden vil jeg høre om der er nogen her der ved hvor man kan linke en side til en søgemaskine GRATIS.

Venlig Hilsen

sciech
Avatar billede -sofus- Nybegynder
24. september 2001 - 12:48 #1
1) SMS og guestbook kan du downloade fra www.netcoders.dk eller www.script.dk

2) skal søge maskinen søge på internettet eller på dit site ?
Avatar billede sciech Nybegynder
24. september 2001 - 12:52 #2
det er min side der skal linkes til en søgemaskine :-)
Avatar billede sciech Nybegynder
24. september 2001 - 12:56 #3
jeg har lige været inde på netcoders og det kan jeg squ ik finde ud af.

Vil du finde det for mig??
Avatar billede daniekejser Nybegynder
21. oktober 2001 - 13:46 #4
jeg kan godt skaffe det til dig ??? vi du er intersert i det alser Tihi MVH Daniel Kejser
Avatar billede daniekejser Nybegynder
21. oktober 2001 - 13:47 #5
jeg kan godt skaffe det til dig ??? vi du er intersert i det alser Tihi MVH Daniel Kejser
Avatar billede daniekejser Nybegynder
21. oktober 2001 - 13:53 #6
de sms den er på ardesse er http://www.friserverplads.dk/mobiltoner/wed/SMSsender.zip og din gæste bog er på http://www.friserverplads.dk/mobiltoner/wed/Gbog.zip så vi zez MVH daniel kejser
Avatar billede cthun Nybegynder
06. december 2001 - 13:32 #7
gæstebog... Check ud her.. http://famthun.dyndns.dk/guestbook/