Avatar billede jhh Nybegynder
08. februar 2000 - 12:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Erfaringer m. SpeedNames o.lign.

Er der nogen der har erfaringer med at registrere domæner på http://www.speednames.com og lignende sites?

Jeg leder efter et sted hvor jeg kan registrere et ekstra domæne til mit web-site. Hvad får man for pengene de forskellige steder? Hvilke features (URL-forwarding, subdomain-forwarding, mail-forwarding (gerne *-alias), osv.)?

/Jesper
Avatar billede graae Nybegynder
14. februar 2000 - 21:59 #1
Har hørt at Speednames er ret fede, al information angående forwarding og lign. findes på adressen: http://www.speednames.com :o)
Avatar billede jhh Nybegynder
15. februar 2000 - 09:23 #2
Siden du nu er den eneste der har gidet svare, så skal du da få pointene selv om jeg ikke blev meget klogere ;-)

Det jeg bl.a. gerne ville vide var om det er muligt at lave et *-alias til mail-adresser, så alt post til et domæne sendes videre til en mail-adresse. Alt hvad der står på speednames.com er at man kan oprette op til 10 aliaser.

/Jesper
Avatar billede bobber Nybegynder
19. maj 2001 - 20:03 #3
Du kan godt bruge wildcard (*) på mail adresser som det hedder, hos Speednames,har selv en del domæner der. De har fået en mere uddybbende FAQ på deres website, den er dog kun på Engelsk men det går vel.

/Morten