Avatar billede -_lucifer_- Nybegynder
24. september 2001 - 00:44 Der er 18 kommentarer

DivX Film !!! K6-2 500 Mhz Skipper !!! 100 POINT !!!

HeY.... jeg ville lige vide om i ved hvad jeg skal gøre ved at jeg har en 500 mhz K6-2 som bruger fuld CPU kraft når den afspiller film og at den \"Skipper\" altså billedet hakker hvert anden sekund og at lyden bare drøner afsted fra billedet !!! Jeg har prøvet med DivX Codec 4.1 og der Hakker det ikke men billedet går langsomt og lyden drøner afsted igen !!! hvad skal jeg gøre ??? er der en Tweak eller noget eller skal jeg overclocke ??? (Jeg aner ikke en dyt om Overclocking)
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
24. september 2001 - 00:48 #1
hjælp ikke manden......
han er:
1. en stor lort (rent ud sagt)
2. storforbruger af brugernavne

Lucifer\'s utaknemmelige adfærd:
http://www.eksperten.dk/spm/110711
Avatar billede makse Nybegynder
24. september 2001 - 00:49 #2
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
24. september 2001 - 00:51 #3
Det var denne link jeg ville have sat ind:
http://www.eksperten.dk/spm/110496

(den anden er også strid, men denne er topscorer)
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
24. september 2001 - 00:54 #4
http://www.eksperten.dk/spm/110496
Kommentar fra --lucifer--
18/09 2001 21:10:46    ADMIN DU KAN SUTTE MIN PIK !!! SÅ KOMMER FOLK NOK EFTER MIG HVA\' ? !!!!
Avatar billede -_lucifer_- Nybegynder
24. september 2001 - 00:58 #5
Hvad snakker i om gutter ??? Det er ikke mig !!! Det er en eller anden, anden bruger !!!! Sig det til admin !!! få ham slettet.... Vi har sq da vit forskellige brugernavne !!! (Kommentar til --Lucifer--) =du er grim... hvorfor misbruger du navnet Lucifer ??? !!!
Avatar billede jdaugaard Nybegynder
24. september 2001 - 00:59 #6
He he... du er sq langt ude lucifer! Du skal aldrig regne med at få hjælp her på eksperten!
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
24. september 2001 - 01:04 #7
Rent faktisk LUCIFER, så kan admin sporre dig, og melde dig til din internetudbyder. Det er kun et spørgsmål om hvor meget mere lort du fyrer af.

Er det uforstående for dig, så prøv lige at tænke på hvor generende det er, og internetudbydere er forbavsende flinke til at tage sådanne klager alvorligt.

Så tag lige at droppe det.

Skulle du have en hotmail-konto og tænke dig sikker fordi du ikke har indtastet nogen personlige oplysninger. Så lad mig korigere dig lidt.

D-U  K-A-N  M-E-G-E-T  N-E-M-T  S-P-O-R-E-S

søgninger via bl.a. Hos www.deja.com/usenet og lign steder kan man bruge uden at bruge din internetudbyder.

SÅ STOP DET
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
24. september 2001 - 01:06 #8
Nvidia TNT 2 Model 64 !!! 30 Point !!!
oprettet fra --lucifer--

DivX Film !!! K6-2 500 Mhz Skipper !!! 100 POINT !!!
oprettet fra -_lucifer_-

behøver nogen flere beviser......ikke mig

Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
24. september 2001 - 01:09 #9
vil du have nogen fremtid på eksperten, så opret ny bruger (som ikke genkendes) og opfør dig ordentligt.

http://www.eksperten.dk/spm/110496 er sgu for meget, havde jeg været admin, så havde jeg fandeme meldt dig for 3dage siden.
Avatar billede xzxzx Nybegynder
24. september 2001 - 07:34 #10
Avatar billede -sofus- Nybegynder
24. september 2001 - 09:28 #11
Heh... en skam at der er folk der har misforstået eksperten.dk....

men han kan da hoppe over på sharkforum.com og stille alle de skod spørgsmål han har lyst til (:
Avatar billede simonvalter Praktikant
24. september 2001 - 11:21 #13
hehe ;) gang i den
Avatar billede -_lucifer_- Nybegynder
28. september 2001 - 12:41 #14
Jeg gider jer sq ikke..... jeg kom bare herind fordi jeg ville have svar på nogle spørgsmål og så kommer i med alverdens beskyldninger...... jeg melder jer sq til Admin for at mishandle brugerne af dette Board...
Avatar billede simonvalter Praktikant
28. september 2001 - 12:52 #15
og du er sikker på at admin ikke kan forbinde begge brugere ... ip .. hostname .. email et eller andet ? ;)
Avatar billede -_lucifer_- Nybegynder
28. september 2001 - 14:02 #16
jaaaaaaaaaaa............... fordi jeg er uskyldig i at være en anden !!! så du nok kan forstå....
Avatar billede zed_one Praktikant
30. september 2001 - 19:15 #17
lucifer..din skriftstil er let-genkendelig
Avatar billede razmuz_dk Nybegynder
30. september 2001 - 22:41 #18
aargh! - og ham går jeg i klasse med! *noooooooo*

*GG*