Avatar billede killing Nybegynder
23. september 2001 - 22:00 Der er 13 kommentarer

Logo, forside, design? Jeg mangler inspiration :(

Nu venter jeg ikke længere, jeg skal have lavet min hjemmeside! Jeg kan godt mit html, men jeg fatter ikke særlig meget af alle de programmer man kan lave billeder og logo\'s med. Mine krav til designet er rimelig store!
Farverne bestemmer du/I i første omgang, for jeg er flad for ideer.

Logo\'et skal indeholde teksten \"Killing.dk\" eller \"Killing On Beerzone.dk\" (måske begge dele)

Hint: Da mit nickname kommer af en (katte)killing ville det se fedt ud med en pote hist og her...

Avatar billede michaelb Nybegynder
23. september 2001 - 22:01 #1
For 15 point?

Glem det!!
Avatar billede killing Nybegynder
23. september 2001 - 22:02 #2
Vi kan godt komme op på flere point, men jeg er ny her og skal lige skaffe mig nogle! :)

/killing
Avatar billede killing Nybegynder
23. september 2001 - 22:02 #3
Happy?
Avatar billede jakoba Nybegynder
23. september 2001 - 22:30 #4
Jeg vil anbefale du starter med at lave noget bras med det html du kan, og så udvider efterhånden med billeder logoer og fintet opstilling.
Henad vejen lærer du så nok til at sige \"sikke noget bras\" og lave den forfra til noget der er ganske godt :-))
Avatar billede killing Nybegynder
23. september 2001 - 22:41 #5
Nøøj, det har jeg gjort mange gange! Men jeg har bare kylet det ud! Men det er lidt svært at komme igang uden sådan farvevalg, design til de efterfølgende side osv ..getting my point? ;)

En menubar, evt. med poter som \"knapper\" ville være fedt! ..selvfølgelig glemte jeg at skrive det.
Avatar billede nephilim Nybegynder
23. september 2001 - 22:47 #6
en navi bar? hvad er dine punkter? Så vil jeg da gerne prøve at lave en lille ting.
Avatar billede jakoba Nybegynder
23. september 2001 - 22:51 #7
Men en hjemmeside er en personlig sag og alt hvad vi ved er \'killing\'.
Fet lyder som sådan et nickname piger vælger så jeg tænkte hen i retning at lyserødt og guirlander og nuttede små killinger der slikker fløde.

Så kikkede jeg i whois og det er en fyr. (bengalske tigre med øjne der lyser ud af mørket).

Allenfals, bare at sætte køn på er stadig 100 km fra en *personlig* hjemmeside.

mvh JakobA
Avatar billede killing Nybegynder
24. september 2001 - 09:26 #8
LOL - Hmm. Jeg er altså en pige :)
Avatar billede jakoba Nybegynder
24. september 2001 - 12:10 #9
OK.
På en skala fra 0 til 10 er du?      (kopier listen og skriv numre bagved)
filosofisk    ?
til fest og sjov ?
barn...voksen ?
kritisk afventende ?
sexet        ?
romantisk    ?
idealist      ?
udadvendt    ?

mvh JakobA
Avatar billede killing Nybegynder
25. september 2001 - 13:16 #10
Jeg bad ikke om en hel hjemmeside, men ide til design. Well ..Jeg kan da godt svare på dine spørgsmål:
filosofisk 5
til fest og sjov 8
barn...voksen 8
kritisk afventende 9
sexet - spørg min kæreste!
romantisk 8
idealist 9
udadvendt 10
Avatar billede osaka_san Nybegynder
15. oktober 2001 - 12:01 #11
*host* get-a-room *host* :-P

Killing> Hvis du har problemer med at komme igang med ideer til designs så prøv at kigge her:

www.guistuff.com
www.designsbymark.com
www.teamphotoshop.com
www.screamdesign.com

Håber det hjalp dig lidt videre :)

Mvh.
Oscar Eg Gensmann
Avatar billede it-manden Nybegynder
22. oktober 2001 - 15:37 #12
Hej med dig,

Det jeg godt kunne formode, er nogle gode solide tamplates du mangler at kigge på, før du er helt inspireret af det, så derfor kig på følgende links :

Web-template :

http://www.mattsdigitaldesigns.com/
http://bestdesigntemplates.cjb.net/
http://www.freesources.net/templates/
http://www.best-templates.net/

Enjoy.
Avatar billede it-manden Nybegynder
28. november 2001 - 14:51 #13
Hvis du mangler noget inpiration så kig da på :

http://www.cwd.dk
Det kan være du finde nogle nyttige sites, som kan videre hjælpe dig.

It-manden.