Avatar billede shanghoj Nybegynder
23. september 2001 - 14:38 Der er 8 kommentarer

Ang Kabelnettet

God søndag eftermidag!
Jeg vil lige høre om der er nogen af jer der har erfaringer med Kabelnettet.dk. Jeg vil gerne høre gode som dårlige erfaringer. Hvis i har haft problemer, var kabelnettet så i stand til at løse dem? Min boligforening overvejer at benytte deres tilbud om en delt 11 Mbit til 49 kr i måneden.
På forhånd tak!
Avatar billede kapla Nybegynder
23. september 2001 - 14:40 #1
Avatar billede kanyle Nybegynder
07. oktober 2001 - 15:09 #2
Vores ejerforening bruger kabelnettet og indtil videre er de KANON. Hutgigt og stabilt (har ikke været nede endnu).
/kanyle
Avatar billede danscape Nybegynder
07. oktober 2001 - 15:12 #3
...I skal alle sammen dele linjen på 11 mbit... det er ikke til hver enkelt bolig...! =(

- Kasper!
Avatar billede kanyle Nybegynder
07. oktober 2001 - 15:15 #4
...men at dele en 11mbit linje i 23 lejligheder gør sq ikke noget for en sølle 50er om måneden. Har downloadet med 300KB/sec mens der har været en del andre brugere på
Avatar billede bacon Nybegynder
10. oktober 2001 - 13:49 #5
Hej Kanyle
Hvor ligger jeres forening (hvilken sender peger jeres talerken på)?
Mener du KByte eller Kbit ?
Avatar billede kanyle Nybegynder
10. oktober 2001 - 17:45 #6
bacon >> ligger på frederiksberg og jeg mener KByte
Avatar billede renefred Nybegynder
23. november 2001 - 16:26 #7
Kanyle! Vi har længe shoppet rundt efter en forbindelse til vores ejendom, men ender hele tiden tilbage hos Kabelnettet, da deres tilbud er mest attraktivt for små ejerforeninger (vi har 20 lejligheder).

Er det muligt at stille dig lidt spørgmål via mail / eller telefon?

mail mig på: renefred@hotmail.com
Avatar billede bacon Nybegynder
23. november 2001 - 23:24 #8
>> renefred
Hvis I kun er 20 er ADSL langt det billigste, jeg tror slet ikke kabeknettet vil sætte antenne op til foreninger under 50.