Avatar billede blohm Nybegynder
23. september 2001 - 11:25 Der er 4 kommentarer

Flere sporg

Jeg har engelsk styresystem, og ms office 2000 uk men har fået lagt dk stavekontrol ind i ms office. Hvordan får jeg outlook ekspres til at chekke mine udgående mails med dk-ordbogen. Under options/spelling/language kan jeg ikke vælge dansk, men kun engelsk, spansk mv
Avatar billede tms Nybegynder
22. oktober 2001 - 22:31 #1
Jeg ved ikke hvordan du får en eng. Outlook ekspres til at bruge DK stavekontrol. Men kunne du ikke downloade IE på dansk, og så kun inst. outlook ekspres, og der ved få DK stavekontrol
Avatar billede blohm Nybegynder
23. oktober 2001 - 00:01 #2
Næ, det tror jeg ikke og jeg vil heller ikke af med min engelske outlook
Avatar billede tschaefer Nybegynder
20. januar 2002 - 21:23 #3
Jeg har et tysk syresystem og et dansk ms office 2000 (incl. Outlook 2000) og jeg kan uden problemer sætte tysk og dansk (og engelsk) stavekontrol til ved mine e-mails både i outlook 2000 og outlook express. Jeg var dog nødt til at sætte mit land/Region i kontrolpanelen af Win ME til Danmark for at få lov til at installere office. Måske hjælper dette også med Dit problem i Outlook Express...
Avatar billede tschaefer Nybegynder
20. januar 2002 - 21:24 #4
Ups...
syresystem=styresystem

;-)