Avatar billede meno Nybegynder
23. september 2001 - 11:16 Der er 8 kommentarer

ofir.dk

i går lavede jeg en ny e-mail på ofir og i dag ville jeg opratte en side på whitehat men jeg fil ingen mail fra dem så prøvede jeg subnet men der kom heller ikke noget hvad er der galt
Avatar billede jan-sch Nybegynder
23. september 2001 - 11:19 #1
Jeg har præcist det samme problem!
Avatar billede meno Nybegynder
23. september 2001 - 11:21 #2
hvad kan der være sket med ofir
Avatar billede realone Nybegynder
23. september 2001 - 11:22 #3
Også her.. Har ikke modtaget mails i tre dage eller sådan noget!
</RealOne>
Avatar billede simon_jacobsen Nybegynder
23. september 2001 - 11:24 #4
lyder mærkeligt, jeg har selv en email på ofir, den har jeg både fået fra subnet og fra whitehat på. :/

Avatar billede simon_jacobsen Nybegynder
23. september 2001 - 11:27 #5
ok jeg har heller ikke fået et eneste brev fra eksperten selvom jeg altid beder om mail og jeg har fået svar på tre spørgmål for nylig ????
Avatar billede xzxzx Nybegynder
23. september 2001 - 11:32 #6
Så opret da en på www.hotmail.dk eller et andet sted Whatever :-).

Bare midlertideligt, til det virker igen.
Avatar billede xzxzx Nybegynder
23. september 2001 - 11:32 #7
Avatar billede domi Nybegynder
25. september 2001 - 10:07 #8
Jeg har haft samme problem! Men alt min post i alle mapper undtagen inbox blev også slettet derudover fik jeg en mail hvor der stod at jeg skulle slette gammel post. Så slettede jeg en del og så kunne jeg modtage mails igen.
Prøv at rydde op i skidtet...

/domi