Avatar billede frunlog Nybegynder
23. september 2001 - 10:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Cd-rom helt død.

Jeg har et 50 speed cd-rom drev, der er gået helt død.
Mit OS er windows 2000 og min cd virkede indtil i går men pludselig duer den ikke mere.
Når jeg sætter en cd i, blinker lampen på drevet men der bliver ikke læst noget og når jeg trykker en gang mere så står der at jeg skal sætte en cd i, selv om der jo er en i.
Jeg har ikke ændret i min opsætning eller sådan noget og jeg har prøvet at fjerne mit d-drev og installere det igen med nye drivere og checket mine kabler til drevet men intet hjælper.
Er der nogen der kan hjælpe??, mit eget bud er en periodisk fejl, men det er da en lang periode så(24 timer).
Avatar billede summer Mester
23. september 2001 - 10:23 #1
Du har selvfølgelig været inde i Enhedsorientering
og se om drevet er korrekt registreret, altså
uden !-eller lignende
Avatar billede nockfuck Nybegynder
23. september 2001 - 10:25 #2
Det kan godt lyde som om det er brændt af!
Avatar billede Søren Bech Morsing Praktikant
23. september 2001 - 10:35 #3
Tjeck kablet til den inden du bare smider den ud til fordel for en ny
Avatar billede frunlog Nybegynder
23. september 2001 - 10:42 #4
Jeg har checket alt både i enhedshåndtering og alle andre steder.
Er nok ikke andet for end at bevæge mig ned til forhandleren, er stadig garanti på den.
Tak
Avatar billede dar Nybegynder
23. september 2001 - 10:58 #5
*LOL*

enhedsorientering...:O