Avatar billede mystiq Nybegynder
23. september 2001 - 08:19 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Søger folk til ny 3dchat

Hey der!
Jeg er igang med en 3d chat som bliver i stil med n.dk dog ikke helt.. Den bliver programmeret i java (sådan så det er ordenligt for starten :)

Jeg skal nu bruge en som vil være php programmør og være med til at lave brugersystemet... Login opret bruger, vis infoer osv!

Nogen der er interreseret?
Avatar billede cpfrande Nybegynder
23. september 2001 - 08:59 #1
mystiq ->> Hvad er belønningen ?

- Frande
- Http://www.cyberpro.dk/chatbyen/
Avatar billede mystiq Nybegynder
23. september 2001 - 09:02 #2
Man bliver PHP Programmør for sitet.. Men efter at have læst din spørgsmål og lign. tror jeg ikke det er dig jeg leder efter :)

Beklager
Avatar billede cpfrande Nybegynder
23. september 2001 - 09:06 #3
mystiq, det er meget muligt så, men du kan se den chat jeg har fået lavet nu !

Men altså der er ikke det fede ved at være programmør for en site, man skal helst få noget for det også !!!

En 3D-Chat er ikke billig hvis man køber den !
Avatar billede mystiq Nybegynder
23. september 2001 - 09:09 #4
Ok du fattede vist ikke lige helt hvad jeg skrev... Jeg programmere sq selv chatten... Det skal laves i java, og laves ordenligt.. Det jeg søgte var en php programmør til brugersystemet...

Jeg har set den chat du har nu, og den kunne min lillebror lave... No offence
Avatar billede mystiq Nybegynder
23. september 2001 - 09:12 #5
Dette er ikke et børneprojekt hvor jeg køber et mini webhotel hos azero til at hoste..

Der er allerede købt en dedikeret server, som er smidt op på en 155 mbit forbindelse...

Sååå :)
Avatar billede mystiq Nybegynder
23. september 2001 - 10:04 #6
Sover alle de gode programmøre længe idag?
Avatar billede cpfrande Nybegynder
23. september 2001 - 10:11 #7
ØHH... tak for dine pæne omtanker !

Meeen altså så syntes jeg da at du skulle få din bror til at lave det !

Hvis altså du mener han er så \"go\".
Jeg er ikke hosted hos azero og det !

Men hav da høje tanker om dig selv ! Det har jeg da også om mig, men alligevel behøver du ikke nedværdige alle du møder som bare vil give dig en hjælpene hånd når du har brug for det.

Såå... slap lige af !

- Frande
Avatar billede ! Nybegynder
23. september 2001 - 10:17 #8
Kender du netverden ??
Jonas Madsen. Er utrolig god til Php og kan nemt lave hvad du skal bruge !
Er du interesseret i en aftale med ham ??

- !
Avatar billede ! Nybegynder
23. september 2001 - 10:18 #9
Jeg kan ringe til ham med det samme hvis det er !
Avatar billede ! Nybegynder
23. september 2001 - 10:24 #10
Forresten skal du ikke kigge på Netverden.dk for den bliver ikke brugt mere ! De har fået noget støre !
Avatar billede cpfrande Nybegynder
23. september 2001 - 10:27 #11
! gider du så sige adressen til det andet, savner nemlig den chat ;)
Avatar billede ! Nybegynder
23. september 2001 - 10:30 #12
2 sek.
Avatar billede ! Nybegynder
23. september 2001 - 10:33 #13
Jeg ved ikke hvorfor det ligger der. Men det ligger på http://www.nettohost.dk/netverden/

- !
Avatar billede ! Nybegynder
23. september 2001 - 10:37 #14
Det er en god ide netbyen !
Men hvad med at skifte design !!

- !
Avatar billede ! Nybegynder
23. september 2001 - 10:38 #15
Jeg har en DEAL !
Avatar billede cpfrande Nybegynder
23. september 2001 - 10:39 #16
! ->> Har jeg oxo tænkt mig !
Avatar billede ! Nybegynder
23. september 2001 - 10:42 #17
Jeg får lavet et design til dig fra Suspect design !

Jeg giver dig internet adr. www.teqno.dk

Kan skaffe dig materiale fra Netverden !

Til bytte for din chat !

(Men for at jeg ikke overtager dine brugere må jeg kun have den på en lukket side med kode på! )
For jeg skal kun bruge den internt !

- !
Avatar billede mystiq Nybegynder
23. september 2001 - 11:11 #18
Jeg er ikke interreseret i noget som helst med netverdenen.. Jeg lukker dette spørgsmål da man åbenbart kun får useriøse børne svar
Avatar billede cpfrande Nybegynder
23. september 2001 - 11:43 #19
mystiq, det eneste useriøse svar der er her, er dine !
Du har ikke kunnet beskrevet det godt nok, og du har endda oprettet sammen spørgsmål tidligere hvilket man ikke må !

Men du er da for ringe selv !
Du er for sur, og burde ikke være på eksperten.dk som bruger !
Vi prøver jo kun at hjælpe dig, og hvor gammel er du ? 10 ?

- Frande
Avatar billede mystiq Nybegynder
23. september 2001 - 11:45 #20
Ja klart du prøver.. jeg skrev fra starten du ikke havde de evner jeg leder efter...

Desuden er det her ikke det samme som jeg har søgt programmøre til før...
Avatar billede bbs Nybegynder
23. september 2001 - 16:25 #21
Kontakt?!
Avatar billede ! Nybegynder
23. september 2001 - 16:29 #22
cpfrande >
Det jeg skrev var til dig. DEAL´en var mellem os !!!

Jeg vil give dig ret i hans opførelse er som en 10´rig!!!
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
08. oktober 2001 - 19:56 #23
AFSLØRING = MYSTIQ == \"NUCKLEAR FRA HØJHUSET\"
CHATTER SOM 17-18 ÅRIG HVEM ER DET SÅ LIGE DER ER BARN HER?

-Jonas Madsen