Avatar billede soulm8 Nybegynder
22. september 2001 - 23:36 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Make a Computer

Jeg skal (måske) købe en ny com, men jeg ville gerne have lidt hjælp... KAN I LAVE EN GOD, BILLIG, UP TO DATE COMPUTER?? Det skal være rigtige priser\\varer der bliver vist!

\\SoulM8
Avatar billede soulm8 Nybegynder
22. september 2001 - 23:40 #1
+ Et godt html program til at programmere en HP.
Avatar billede tomsommer Juniormester
22. september 2001 - 23:42 #2
www.macromedia.com
Dreamweaver 4

God computer? www.edbpriser.dk :/
Avatar billede psite Nybegynder
22. september 2001 - 23:43 #3
MicroStar K7T Turbo, onboard lyd
AMD Athlon (Thunderbird) 1400Mhz, 266MHz FSB, incl. køler
256MB SDRAM PC133
Aopen 52x CDROM Drev
Samsung diskettedrev
Innovision GeForce 2 PRO 64MB DDR RAM
IBM Deskstar 60GXP, 40.0GB, 7200rpm, ATA/100
Labtec højttalersæt m/subwoofer
Codegen Miditower ATX kabinet model 6001 m/ 300W
Chicony Win98 Ps/2 tastatur
Logitech Skyport S48 wheel mouse
6.495,00 DKK

ved www.m-e.dk !!!

Med venlig hilsen,

Noel Christensen
Noel@PSite.dk
www.psite.dk

Avatar billede hr_peki Nybegynder
22. september 2001 - 23:44 #4
Hvis du kan finde ud af HTML laver du bare din HP i Noyesb´lokken, du kan også lære HTML på wwwhtml.dk
Avatar billede hr_peki Nybegynder
22. september 2001 - 23:44 #5
NotesBlok, og du kan lære det på www.html.dk
Avatar billede jakoba Nybegynder
22. september 2001 - 23:45 #6
HTML programmet:  Homesite (koster penge men bedste), Stones Webwriter (gratis og næsten ligeså god).

Ny com: Køb i bilka eller lignende, den er alligevel forældet om et halt år, så hvorfor betale dobbelpris for hitek der kun er et par måneder foran.

mvh JakobA
Avatar billede tomsommer Juniormester
22. september 2001 - 23:47 #7
WHAT.. DU SKAL ALDRIG KØBE COMPUETER I BILKA!!!!

Sammel en selv..det er det eneste som virke..

Tænk sig du kunne foreslå det Jacoba... Jeg er skuffet
Avatar billede jakoba Nybegynder
22. september 2001 - 23:49 #8
Bar religion :-))
Avatar billede psite Nybegynder
22. september 2001 - 23:53 #9
jacoba >> Korrekt, aldrig købe en \"samlebåndsmaskine\" men et \"saml-selv-system\" der kender du selv alle komponenterne, og der er 100% større chance for at alt køber stabilt & optimalt!
Avatar billede jakoba Nybegynder
23. september 2001 - 00:01 #10
og for at du skal rende fra den en leverandør til den anden og overbevise dem om at det er deres og ikke en anden levarandørs komponent der er i udu og skal byttes.
Har du problemer med den fra bilka får du en ny kasse med alting i (de checker knap nok om fejlen er at du ikke ku hitte ud at at sætte 220V-stikket i.

mvh JakobA
Avatar billede soulm8 Nybegynder
23. september 2001 - 00:03 #11
PSITE: hvor præsist finder du den?
Avatar billede psite Nybegynder
23. september 2001 - 00:13 #12
Avatar billede soulm8 Nybegynder
23. september 2001 - 00:15 #13
TAAK!!!

\\SOULM8
                /end of spam\\
Avatar billede psite Nybegynder
23. september 2001 - 00:17 #14
Så lidt :-) Hvis du ønsker at udskifte nogle af komponenterne skal du blot finde prisen for det nuværende i pc\'en, og finde merprisen for det nye hardware!
Avatar billede soulm8 Nybegynder
23. september 2001 - 00:43 #15
??hvordan?? Jeg vil gerne skifte kabinettet og jeg fandt  Miditower ATX kabinet BLACK m/300W
[http://www.m-e.dk/shop/default.asp?Varenummer=SSPC-04] hvordan siger jeg det til dem?
Avatar billede psite Nybegynder
23. september 2001 - 00:47 #16
Skriv det i kommentar feltet på bestillingen! Eller ring på mandag efter 10.00, og lav bestilling telefonisk... Det er selvfølgelig op til dig, vil du gerne betale med dankort så skal det gøres over internettet, eller ved afhentning i butikken!
Avatar billede psite Nybegynder
23. september 2001 - 00:49 #17
Feltet hedder NOTAT, min fejl :-) Håber du har fundet det...
Avatar billede zycho Nybegynder
23. september 2001 - 01:21 #18
Bilka er godt til newbies, men ellers skodder det :) God service o.s.v. men de aner intet om hardware!

saml selv er godt for nørder, der skider på sercice! Hvad skal man da også bruge det til ? 8-). Der er ingen andre valg. Man ved hvad man får for pengene og det er billigt!

Desuden kan man aldrig købe en sparke røv computer i Bilka. De er altid bagud....
Avatar billede psite Nybegynder
23. september 2001 - 01:23 #19
Hmm... arbejder selv i IT branchen, og vi har altid god service på saml-selv pc\'ere, også selv om alle dele ikke nødvendigvis er købt hos os!
Avatar billede soulm8 Nybegynder
23. september 2001 - 02:36 #20
Hmm... Jeg har ledt min røv i laser, men jeg kan ikke finde \"feltet NOTAT\"! Hvor er den??? [PSITE]
Avatar billede psite Nybegynder
23. september 2001 - 02:38 #21
Feltet er nederst når du når til punktet hvor du skal skrive navn osv på bestillingen!
Avatar billede soulm8 Nybegynder
23. september 2001 - 02:39 #22
NOT!!! Ikke noget!!! jeg har fundet det. Det står der først når man har bestilt! Min fejl;-)

\\SoulM8

          /END OF SPAM\\
                ^
              LUKKET
Avatar billede psite Nybegynder
23. september 2001 - 02:41 #23
Iorden!
Avatar billede soulm8 Nybegynder
23. september 2001 - 02:59 #24
*lol*