Avatar billede pumper Nybegynder
07. februar 2000 - 21:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor så langsom?

Efter at jeg har pillet min brænder ud af min computer og slettet brænderens software, er min computer begyndt at starte langsomt op. Kan i give mig nogle grunde til hvorfor...
Avatar billede andes Nybegynder
07. februar 2000 - 22:02 #1
vil du sælge den???
Avatar billede tobias Nybegynder
07. februar 2000 - 22:11 #2
Jeg kan ikke lige se det skulle være brænderen der skulle være noget i vejen med men hvad er det for en brænder ide/scsi og har du lavet andet fusk med din comp. siden du slettede brænderens software!
Har du evt. sat noget netværk op!? Og hvordan var det lige du "slettede din brænder software" ???? Forhåbentligt slettede du ikke bare brænder softwaren men du afinstallerede det ikke????
Avatar billede amfora Nybegynder
07. februar 2000 - 23:46 #3
Hvis du har Win 98 kan du skrive msconfig under knappen start/kør.
Slå diverse filer, som berører brænder, fra under start. Ellers installer programmet igen og afinstaller, det kan være at ikke alle filer er slettet.