Avatar billede zyberwizard Nybegynder
22. september 2001 - 17:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sang

Hvad hedder den nye single med Puff Daddy hvor han i musikvideon sidder på et tag og synger ??
Avatar billede 7th Praktikant
22. september 2001 - 19:38 #1
For det første hedder han jo nu P Diddy, og han rapper mig bekendt, men anwayz kan du ikke lige beskrive videoen noget mere. Kører han på motercykel i videoen ?
Avatar billede 7th Praktikant
22. september 2001 - 19:38 #2
Motorcykel...
Avatar billede eflow Nybegynder
23. september 2001 - 11:04 #3
mener at der en masse der køre på Løbehjul i den video på taget.....
Avatar billede static5k Nybegynder
23. september 2001 - 11:08 #4
Er det \"Bad boy for life\" du tænker på ?

Det skal lige siges at jeg ikke har set videoen. Ved bare at det skulle være hans nyeste.
Avatar billede eflow Nybegynder
23. september 2001 - 11:09 #5
sttic5k>>damn.....havde lige kommet i tanke om det, og så har du bare skrevet den....tsk tsk....det er den....