Avatar billede food4u.dk Nybegynder
22. september 2001 - 17:41 Der er 21 kommentarer og
3 løsninger

Virker denne side?

Hejsa

Gider du kikke på:
http://www.ankerlokken.dk/samlet3.htm

Relaod et par gange, og brug linket til forsiden.

Hvis der er noget galt, så send en mail med et screenshot til:
ankerlokken@kjoelbaek.dk

MVH
Christoffer

PS: Der kommer flere point
Avatar billede prodic Mester
22. september 2001 - 17:43 #1
Der mangler nogle billeder - og ved Refresh så indsætter den mellemrum enkelte steder.

IE6.0/Win2K
Avatar billede zteven Nybegynder
22. september 2001 - 17:43 #2
Halvdelen af gangene virker den!

Men i siden af den mindste menu kommer der aldrig noget.

ZTeven
Avatar billede mri Nybegynder
22. september 2001 - 17:43 #3
Det virker vist fint!
Avatar billede mri Nybegynder
22. september 2001 - 17:44 #4
>> mri 17:43:41

IE5.5/win2k
Avatar billede zteven Nybegynder
22. september 2001 - 17:44 #5
Jeg bruger 6.0 på me, hvis det ku hjælpe
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
22. september 2001 - 17:45 #6
Gider i prøve kun at bruge \"forsiden\" til at reloade med, altså det link der er?
Avatar billede zteven Nybegynder
22. september 2001 - 17:48 #7
Det er det samme. Den røde streg i siden på menuen virker IKKE!

ZTeven
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
22. september 2001 - 17:48 #8
Jeg fatter ikke en bjælde, enten virker det HELT som det skal, eller også så er der huller hist og her.
Hos mig er det KUN hvis man bruge reload at den laver huller hveranden gange

Nogle der kan forklare hvad der er galt?
Avatar billede fangel Nybegynder
22. september 2001 - 17:49 #9
lige når man komme ind på siden er der mellemrum mellem stregerne, og når man trykker på forsiden forsvinder de

IE 5.0
Win98

Dea_PG
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
22. september 2001 - 17:50 #10
Virker den nu?
Avatar billede mri Nybegynder
22. september 2001 - 17:58 #11
Jeg har nogle huller i stregerne, men ingenting som forandre sig - hverken når jeg reloader, eller når jeg trykker \'forside\'
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
22. september 2001 - 17:59 #12
prøver lige en ny
Avatar billede cellaneous Nybegynder
22. september 2001 - 18:05 #13
Når jeg klikker på linket virker det ikke, det hænger ikke sammen, når jeg klikker på \"forsiden\" hænger det sammen (den vil endda resize det store vindue til at passe til mit browservindue hvis jeg ikke har det maksimeret) - indtil jeg trykker \"reload\" eller F5 igen - så hænger det igen ikke sammen (og den tror igen at jeg har maksimeret vinduet). Mystiskt!
IE 5 & Win98 (opløsning 1024*768).
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
22. september 2001 - 18:09 #14
Avatar billede mri Nybegynder
22. september 2001 - 18:12 #15
Hmm nu rykker det lidt rundt. Når jeg trykker forside får jeg et hul i højre side af vinduet, når jeg reloader - når linierne helt ud til kanten
Avatar billede cellaneous Nybegynder
22. september 2001 - 18:14 #16
har rettet nogle fejl, men ikke alle - sender dig screenshots
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
22. september 2001 - 18:27 #17
Nu burde der ikke være noget galt, eller hvad?
http://www.ankerlokken.dk/samlet4.htm
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
22. september 2001 - 18:27 #18
I øvrigt, er der nogle der ved hvorfor den går sådan?
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
22. september 2001 - 18:39 #19
Hmm, nu er den der.

Jeg har opdateret http://www.ankerlokken.dk/samlet4.htm, efter 50 reload er der ikke kommet fejl

Får i fejl?
Avatar billede cellaneous Nybegynder
22. september 2001 - 18:39 #20
hvis jeg klikker reload hænger den ikke sammen men når jeg klikker på linket til \"forsiden\" hænger den sammen (indtil jeg trykker reload igen)
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
22. september 2001 - 18:40 #21
Ok, gider du en gang til, da jeg lige har opdateret
Avatar billede cellaneous Nybegynder
22. september 2001 - 18:52 #22
ked af at sige det, men den laver det samme nummer på http://www.ankerlokken.dk/samlet4.htm - i det øverste er der et par dele som ikke hænger sammen når jeg trykker reload, kun når jeg klikker på linket \"forsiden\" hænger det sammen, virkeligt underligt. Har prøvet at skifte til skriftsttørelse \"mindst\"  - ingen forskel, den hænger kun sammen hvis jeg klikker på linket
Avatar billede food4u.dk Nybegynder
22. september 2001 - 19:01 #23
så må jeg bare satse på at folk ikke reloader, men tak for hjælpen
Avatar billede cellaneous Nybegynder
22. september 2001 - 19:08 #24
eller rettere satse på at de trykker på linket med det samme :-) du kan jo navngive linket \"hvis siden ikke vises korrekt klik her\" måske?