Avatar billede uniq Nybegynder
22. september 2001 - 17:37 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

WinXP kan ikke lukke ned???

Jeg har et problem. Når jeg forsøger at lukke WinXP ned lukker den ikke noget ned, der sker faktisk bare det samme som at trykke på ALT+F4 to gange.

Det samme sker ved Restart og Hibernate(er ikke helt sikker på det staves sådan)

Hvad er der galt???

Desuden når den 1 ud af 20 gange kan lukke ned, kommer der et billede frem med \"It\'s now safe to turn off your computer\"
Det er aldrig kommet før i win98 - der lukkede den bare automatisk ned.
Avatar billede resten Nybegynder
22. september 2001 - 17:41 #1
Har den gjort det fra starten?
eller har du instaleret nogle programer ?
Avatar billede resten Nybegynder
22. september 2001 - 17:42 #2
jeg har enkelte gange været ude for det men slap med en scandisk (stor)

resten/
Avatar billede uniq Nybegynder
22. september 2001 - 17:44 #3
altså første gang jeg ville lukke den ned lige efter installationen af winxp, kom der en meddelelse frem med noget der hed Deldrv eller sådan et eller andet og der kunne man klikke End Now.
Derefter kunne jeg ikke lukke det ned, der skete ganske enkelt ikke noget når jeg trykkede på ShutDown eller Restart eller noget andet i ShutDown
Avatar billede resten Nybegynder
22. september 2001 - 17:50 #4
Hmmm???
Jeg har som sagt selv prøvet det,lige pludselig slukker den men det er kun hvis jeg piner den meget med for mange programmer kørene og brænder samtidig ellers ikke  men så hjælper det med en scandisk.har du instaleret noget hardware?
Avatar billede uniq Nybegynder
22. september 2001 - 17:58 #5
ja altså mit lydkort, grafikkkort osv.
Avatar billede resten Nybegynder
22. september 2001 - 18:00 #6
det skulle jo ikke gøre noget
Avatar billede resten Nybegynder
22. september 2001 - 18:05 #7
Har du tjekket om der nogen aplikationer?
ind i kontrolpanel /admistritive tools/computermanemant
Avatar billede uniq Nybegynder
22. september 2001 - 18:18 #8
jeg har ikke winxp inde mere

lige nu kører jeg med win98 igen
Avatar billede resten Nybegynder
22. september 2001 - 18:25 #9
Jammen så smid det ind igen og se om der sker det samme igen som ikke tror det vil.
så godfornøjelse unig.

resten/
Avatar billede uniq Nybegynder
22. september 2001 - 18:28 #10
der har også noget andet

når den har startet op, man man har skrevet sin adgangskode, og ikonerne er kommet frem er det ligesom om den fryser, men man kan godt flytte med musen. Så efter 15 sekunder virker den igen....
Avatar billede resten Nybegynder
22. september 2001 - 18:41 #11
skal den ha en adgangskode hvergang du starter op ? og det med musen fryser det kan være så meget den skal jo lige nå at læse det hele du må regne med at xp kræver 128 mb ram bare for at starte op så man skal have lidt tålmodighed hvis ikke din pc er så stor.
men prøv at lægge den ind på ny og se hvad der sker.

resten/
Avatar billede uniq Nybegynder
22. september 2001 - 18:55 #12
ja jeg har sat den til at spørge om adgangskode - det er en jeg selv har sat på :)
Avatar billede resten Nybegynder
22. september 2001 - 19:38 #13
Prøv at læg den ind på ny og se om det er det samme.er det en cracked skive nå ja det er det jo nok ellers var der support *GG*.
men du kan jo se hvad du selv vil.

resten/
Avatar billede uniq Nybegynder
22. september 2001 - 20:24 #14
det er bare en demo
Avatar billede resten Nybegynder
22. september 2001 - 20:27 #15
prøv microsoft support.
og held og lykke.

resten/
Avatar billede uniq Nybegynder
22. september 2001 - 20:36 #16
tak
Avatar billede resten Nybegynder
22. september 2001 - 20:42 #17
selv tak hmmm falder der ikke lidt godbider af?

Avatar billede uniq Nybegynder
22. september 2001 - 20:46 #18
jo lige så snart jeg har prøvet om det virker - du har jo ikke fortjent dem hvis ikke det virker :)

ved du forresten hvordan det kan være at den vil have at man selv skal slukke på knappen på com\'en, når den plejer at slukke selv ??
Avatar billede resten Nybegynder
22. september 2001 - 20:51 #19
Det skal jeg fortælle dig når du har lagt det ind det kan jo være lige meget hvis du køre med win 98 ellers ring til microsoft de har gratis support på deres produkter.Men ellers må du jo vende til bage og opret et nyt med alle de spørgsmål så andre også kan være med.

resten/
Avatar billede uniq Nybegynder
22. september 2001 - 21:09 #20
øhh hvorfor kan du ikke fortælle mig det nu?

hvad hvis du får pointene? vil du så fortælle det?
hehe
Avatar billede resten Nybegynder
22. september 2001 - 21:18 #21
unig> det er ikke noget med de point dem kan du for min skyld bare beholde jeg er glad for at hjælpe andre du skal måske hjælpe mig på et tidspunkt,men se nu at få lagt den skide xp ind og når det er gjort og den ikke kører som den skal så går du her ind på eksperten og spørger hva nu så kommer der nok flere til og hvis det er en du har købt så hjælper mircrosoft dig gerne og så kan du spare dine point jeg kan se du ikke har så mange. Så lav selv et svar så du kan lukke det her spørgsmål

resten/
Avatar billede uniq Nybegynder
22. september 2001 - 21:21 #22
prøv sq da lige at slappe af - var det ikke dig som pressede på for at få pointene:

Kommentar fra resten
22/09 2001 20:42:51    selv tak hmmm falder der ikke lidt godbider af?

jeg kan ikke se hvorfor du ikke kan fortælle det nu...
Avatar billede resten Nybegynder
22. september 2001 - 21:30 #23
det kan du lave om inde i kontrolpanelet
administrativetools/tweaku1
Avatar billede uniq Nybegynder
23. september 2001 - 10:27 #24
tak - jeg håber ikke du er blevet sur

har du ICQ??
Avatar billede resten Nybegynder
23. september 2001 - 13:02 #25
Takker :)
ja kig under indstillinger.

resten/