Avatar billede soulm8 Nybegynder
21. september 2001 - 23:26 Der er 10 kommentarer

N.dk/het

Er der nogen der har koden til N.dk/het??

\\SoulM8
Avatar billede tommyf Nybegynder
21. september 2001 - 23:34 #1
Tror jeg ikke, og hvis de havde ville de jo nok ikke oplyse den.
Hvad står H.E.T for?
Avatar billede mukanus Nybegynder
21. september 2001 - 23:35 #2
jeg har den, da jeg har været inde på sol.dk hvad vil du med den ?
Avatar billede tommyf Nybegynder
21. september 2001 - 23:37 #3
mukanus >> Hvad gemmer sig bag den side + forkortelse?
Er det ikke meningen at det kun er for admins?
Avatar billede mukanus Nybegynder
21. september 2001 - 23:39 #4
jeg har ikke selve koden.
da det er login for brugeren H.E.T som er en slags \"agent\" på chatten hojhuset som du finder på www.n.dk

jeg har været inde på sol.dk og være med til at give ideer til det nye design ( som siden bruger nu )
og har testet forskellige ting omkring chatten.

// Mu Kanus

hvis du så prøver at hacke den vil det blive opdaget og du kan få 6 års fængsel.
( dette er gjort før )
Avatar billede soulm8 Nybegynder
22. september 2001 - 00:11 #5
Peace friends... Jeg syntes bare designet så fedt ud så det ville være fedt at se hvad der var derinde... Jeg ville da ikke hacke den!!!

\\SoulM8
Avatar billede mystiq Nybegynder
23. september 2001 - 11:43 #6
koden er : nd+m=2l

-Mystiq
Avatar billede soulm8 Nybegynder
23. september 2001 - 13:23 #7
Sorry... Har den! Jeg kan ikke finde dean matrin\'s bærbare...:-( Hvis der er nogen der ved hvor den er, kan det også bruges!!

\\SoulM8
Avatar billede mystiq Nybegynder
23. september 2001 - 18:11 #8
Ok spasser du kan ikke afvise mit svar når jeg har givet dig svaret på det du spørger om!?

Du fik koden til  n.dk/het og du skal give mig point for det!

Det siger reglerne!!
Avatar billede soulm8 Nybegynder
23. september 2001 - 18:17 #9
!!?!!
Jeg vil have koden så man er superuser! Koden dækker kun halvdelen af siden. Jeg skal ha koden til det hele!
Avatar billede zenit Nybegynder
10. oktober 2002 - 15:26 #10
Siden virker ikke mere, men koderne var:

Til at logge ind:
nd+m=2l

Og koderne til at blive spykid var:
red
netstationen
bliv
spy
kid

Sådan ;D