Avatar billede fafnr Nybegynder
21. september 2001 - 20:37 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

TMailItem

Hvodan bruges denne komponent??
Hvis du ikke ved det, vides det så hvordan jeg får en \"afsend-mail\" ting op, uden denne komponent???

Takker...
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
21. september 2001 - 20:40 #1
Du bruger SMTP-komponenten der følger med Delphi
Avatar billede fafnr Nybegynder
21. september 2001 - 20:40 #2
Er den selv-indlysende???
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
21. september 2001 - 20:41 #3
Du kan også downloade jMail fra www.dimac.net (der følger eksmepler med på hvordan du bruger den i Delphi) ..
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
21. september 2001 - 20:41 #4
tja ..
Avatar billede fafnr Nybegynder
21. september 2001 - 20:42 #5
Den får du sq point for! ;-)
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
21. september 2001 - 20:45 #6
Den (den første) har nogle forskellige properties du skal sætte .. og når dette er gjort kan du sende med:

NMSMTP1.SendMail
Avatar billede torbenmelander Nybegynder
21. september 2001 - 20:45 #7
Ok, takker .. Håber du kan bruge den ;-)
Avatar billede delphi Nybegynder
27. september 2001 - 15:37 #8
Jeg har tit brugt NMSMTP til at sende mails - og det virker såmænd også helt fint, men den bruger jo ikke det email software, fx. Outlook, der måtte være på den pågældende PC.  Derfor kan man selvsagt heller ikke se den sendte mail i Outlooks \"sent mail\" folder.  Er der nogen der kender en forholdsvis simpel måde, hvormed dette kan opnås - uden at skulle til at lave automation med Outlook??

Peter