Avatar billede mystiq Nybegynder
21. september 2001 - 20:19 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

JPG konventering

Hey!

Jeg har nogle 3d billeder i JPG...
De er i god kvali, hvilket vil sige de fylder en del og tager tid at åbne i browseren.. Så jeg vil nu konventere dem lidt ned... Hvilket program er bedst og bruge hvis man ikke ønsker og miste for meget af farven?
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
21. september 2001 - 20:23 #1
Læg billederne op så gør jeg det for dig..!

-Jonas
Avatar billede mystiq Nybegynder
21. september 2001 - 20:24 #2
Øhm nej?

Jeg bad ikke om at få det lavet.. Men om at få afvide hvordan.. Efter som det som de skal bruges til at secret, og jeg skal gøre det 252525 gange og de næste par dage ville det være lidt dum bare og give dig dem?
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
21. september 2001 - 20:24 #3
Ups glemte at jeg sidder på 56 k så det var ikke så smart skrevet af mig :-)
Brug photoshop! Bare åben billedet og gem det så som  jpg så spørger den hvor stor filen skal være !

-Jonas
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
21. september 2001 - 20:25 #4
Og det var så et svar :-)

-Jonas

ps. Er det dig nucklear din svindler ged?
Avatar billede mystiq Nybegynder
21. september 2001 - 20:26 #5
Ja men fjerner photoshop så noget af farven og kvaliteten?
Avatar billede mystiq Nybegynder
21. september 2001 - 20:26 #6
Jeg fatter ikke lige din ps?

ps. Er det dig nucklear din svindler ged?
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
21. september 2001 - 20:30 #7
Komprimer .gif & .jpeg online:
http://www.spinwave.com/crunchers.html

... og hvis du vil ha\' din egen:
http://www.xat.com/jpeg_optimizer/jpeg_optimizer.shtml
Avatar billede mystiq Nybegynder
21. september 2001 - 20:30 #8
Ok har nu prøvet dit forslag og det virkede.. Takker
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
21. september 2001 - 20:31 #9
Jo mindre du laver filen jo dårligere bliver kvaliteten det kan du ikke undgå! Jeg har bare hørt noget om at du skulle være nucklear fra højhuset? Og nej svindlerged er ikke ment ondt bare noget skunk jeg fyrre af.!
Avatar billede mystiq Nybegynder
21. september 2001 - 21:50 #10
Jeg chatter ikke i højhuset og har aldrig gjort det da man ikke kan bruge netscape der og jeg nægter og bruge IE