Avatar billede flifoffer Nybegynder
21. september 2001 - 17:44 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

fuldskærm

hej jeg har et lille problem jeg har lavet en lille hjemmeside, og jeg kan sku ikke få den til at fylde hele vinduet. mit ønske er at den skal fylde hele vinduet selv om vinduet er lille eller stort. og såden skal det være på alle maskiner. hvis du vil se problemet så er addressen her: www.im-boligservice.dk
tak for hjælpen
Avatar billede pixelpaw Nybegynder
21. september 2001 - 17:47 #1
html kode:
<body leftmargin=\"0\" rightmargin=\"0\" topmargin=\"0\" bottommargin=\"0\" marginheight=\"0\" marginewidth=\"0\">
Avatar billede whatever Nybegynder
21. september 2001 - 17:53 #2
pixelpaw: Hvornår har body-taggen fået tilføjet attributterne rightmargin og bottomargin?

Den overholder vist ikke w3\'s standard.
Avatar billede flifoffer Nybegynder
21. september 2001 - 17:57 #3
hey boy

du bliver sku da nød til at skrive noget jeg fatter.
ej gider du ikke skrive hvor jeg skal skrive den der kode henne.
  der er ikke bare en knap man kan trykke på i flash programmet eller sådanne noget
Avatar billede lingoman Nybegynder
21. september 2001 - 17:57 #4
Gå ind i  File>Publish Settings>HTML faneblad>Dimensions - Percent 100
mvh geo
Avatar billede flifoffer Nybegynder
21. september 2001 - 17:57 #5
tak for at i gider hjælpe
Avatar billede pixelpaw Nybegynder
21. september 2001 - 17:59 #6
den kode jeg skrev, skal du lave i din html fil, i <body> tagget.
Avatar billede whatever Nybegynder
21. september 2001 - 17:59 #7
Hvordan kan det være, at hver enkelt side er lavet hver for sig? Jeg mener i flere flash-filer.
Avatar billede flifoffer Nybegynder
21. september 2001 - 18:02 #8
det er fordi jeg er en odder, det er første gang jeg prøver. jeg vidste ikke rigtig hvordan man gjorde.
  jeg kunne ikke rigtig få den til at \"gotoandplay\"  eller hvad det hed  det det \"stop\" havde jeg heller ikke styr på
Avatar billede pixelpaw Nybegynder
21. september 2001 - 18:05 #9
whatever> leftmargin og rightmargin er inkluderet i The HTML Reference Library og virker uden bøvl
Avatar billede whatever Nybegynder
21. september 2001 - 18:06 #10
pixelpaw: rightmargin er ikke standard. En ting er at det virker i IE, men det er ens betydende med at det er standard.
leftmargin og topmargin er standard.
Avatar billede flifoffer Nybegynder
21. september 2001 - 18:08 #11
<HTML>
<HEAD>
<TITLE>index</TITLE>
</HEAD>
<BODY bgcolor=\"#FFFFFF\">
<!-- URL\'s used in the movie-->
<A HREF=info.html></A> <A HREF=ydelser.html></A> <A HREF=edb.html></A> <!-- text used in the movie-->
<OBJECT classid=\"clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000\"
codebase=\"http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=5,0,0,0\"
WIDTH=800 HEIGHT=600>
<PARAM NAME=movie VALUE=\"index.swf\"> <PARAM NAME=loop VALUE=false> <PARAM NAME=quality VALUE=high> <PARAM NAME=bgcolor VALUE=#FFFFFF> <EMBED src=\"index.swf\" loop=false quality=high bgcolor=#FFFFFF  WIDTH=800 HEIGHT=600 TYPE=\"application/x-shockwave-flash\" PLUGINSPAGE=\"http://www.macromedia.com/shockwave/download/index.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash\"></EMBED>
</OBJECT>
</BODY>
</HTML>

er det anden nederste linie der skal astattes med

<body leftmargin=\"0\" rightmargin=\"0\" topmargin=\"0\" bottommargin=\"0\" marginheight=\"0\" marginewidth=\"0\">
Avatar billede pixelpaw Nybegynder
21. september 2001 - 18:08 #12
nej, det er 5. øverste
Avatar billede flifoffer Nybegynder
21. september 2001 - 18:10 #13
hvad så med 9. nederste linie skal den væk
Avatar billede flifoffer Nybegynder
21. september 2001 - 18:22 #14
tak tak
Avatar billede pixelpaw Nybegynder
21. september 2001 - 18:22 #15
Nej. Alle(næsten) HTML koder skal afsluttes for at det virker. <BODY> afsluttes derfor af </BODY>, ligesom <HTML> afsluttes af </HTML>