Avatar billede thop Nybegynder
21. september 2001 - 17:22 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Brænder og DVD problem!!!!

Når jeg putter en cd i min brænder(Plextor 24x)+ DVD (ASUS), får jeg fejlen \" En nødvendig dll fil blev ikke fundet\" Fejlen kommer med alle cd\'ere. Jeg har installeret den nyeste VIA 4in1 driver.
Det er forskellige dll filer den mangler. Det kommer an på hvilke cd\'er jeg putter i.
Hvad kan jeg gøre for at fjerne fejlene?
Avatar billede fangel Nybegynder
21. september 2001 - 18:48 #1
ReInstallere dit brænder program.

det skulle kune klare det

Dea_PG
Avatar billede thop Nybegynder
21. september 2001 - 18:54 #2
Det er ikke mit brænder program, der skaber problemet. Fejlene kommer også, når brænder programmet ikke er installeret.
Avatar billede thop Nybegynder
21. september 2001 - 18:57 #3
Jeg har lige opdateret min driver til DVD drevet. Nu er den stoppet med at komme med fejl. Brænderen bliver ved, selvom driveren er den seneste nye
Avatar billede m.kroeger Nybegynder
24. september 2001 - 09:26 #4
Det er en god ting at sætte brænderen som MASTER på den IDE - bus hvor drevet der indeholder swapfilen ( typisk drev C: ) IKKE er installeret.
Har selv haft problemet i W2K, hvor brænderen først virkede da jeg satte den til MASTER.
Avatar billede thop Nybegynder
24. september 2001 - 19:52 #5
Den er sat til master. Jeg har sat et andet IDE kabel til den, og nu virker den. Underligt, da det andet kabel var det som jeg fik med.
Avatar billede thop Nybegynder
24. september 2001 - 19:52 #6
Men tak alligevel
Avatar billede m.kroeger Nybegynder
25. september 2001 - 07:43 #7
thop->opret et svar og accepter det, så vi kan få lukket spørgsmålet.
Avatar billede thop Nybegynder
01. oktober 2001 - 19:29 #8
Ok