Avatar billede pcb Nybegynder
21. september 2001 - 14:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvad sker der nu??

strSQL = \"INSERT INTO ordre (Lev_Navn, Lev_Adresse, Lev_postnrby, Lev_Att, Tlf, Fax, Email, Fak_navn, Fak_adresse, Fak_postnrby, Betalingsform, Rekvnr, Comments, Indhold, Uni, Pris) VALUES (\'\" & Lev_Navn & \"\', \'\" & Lev_Adresse & \"\', \'\" & Lev_postnrby & \"\', \'\" & Lev_Att & \"\', \'\" & Tlf & \"\', \'\" & Fax & \"\', \'\" & Email & \"\', \'\" & Fak_Navn & \"\', \'\" & Fak_Adresse & \"\', \'\" & Fak_postnrby & \"\', \'\" & Betalingsform & \"\', \'\" & Rekvnr & \"\', \'\" & Comments & \"\', \'\" & Indhold & \"\', \'\" & Uni & \"\', \'\" & Pris & \"\')\"
Set rs = myConn.Execute(strSQL)

Ovenstående er min kode, som jeg bruger til at ligge ting i min db.

men jeg får følgende fejl:

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error \'80004005\'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Operation must use an updateable query.

/home/edit.asp, line 76

Hvad er det?
Avatar billede eagleeye Praktikant
21. september 2001 - 14:30 #1
Avatar billede eagleeye Praktikant
21. september 2001 - 14:32 #2
Tjek både selve database filen og den folder som den ligger i.
Avatar billede pcb Nybegynder
21. september 2001 - 14:47 #3
Mange, det link du gav mig hjalp mig meget...
Du får pointene...

Takker
Avatar billede pcb Nybegynder
21. september 2001 - 14:47 #4
Opret lige et svar...
Avatar billede eagleeye Praktikant
21. september 2001 - 14:57 #5
:)