Avatar billede danscape Nybegynder
20. september 2001 - 23:19 Der er 16 kommentarer

ÆD DEN TDC!!!

He he!! Jeg har TDC NetExpress og tjahhh.. ÆD DEN TDC!!!!!  >>> http://www.danscape.dk/tdc.jpg HA HA!

Konklusion: NetStationen har en længere oppetid end TDC NetExpress! Jeg ved godt at den var led, - men det er  sandt....

- Kasper! ;)
Avatar billede marz* Nybegynder
20. september 2001 - 23:36 #1
øhhh...totalt sort ???

marz*
Avatar billede hologram Nybegynder
20. september 2001 - 23:38 #2
Say what...?
/me fatter keine!
Avatar billede hologram Nybegynder
20. september 2001 - 23:39 #3
Uhm, whatever... :)
For meget IRC til den lille gut med de gennemsigtige arme...
Avatar billede danscape Nybegynder
20. september 2001 - 23:39 #4
...det jeg hentyder til er at...

TDC NetExpress er seriøst ustabilt Internet!

Lortet går hele tiden ned og fungere ikke optimalt! TDC er nogle idioter når man ringer ind til dem og deres kundeservice er helt i bund...

Det er for ringe! Køb _ALDRIG_ TDC NetExpress, for det er da det samme, som at skylle pengene ud i lokumet!!!!

- Kasper! ;-)
Avatar billede danscape Nybegynder
20. september 2001 - 23:42 #5

Hmm.. hvis vi nu kigger rigtig godt på billedet på http://www.danscape.dk/tdc.jpg vil vi tydeligt se, at Internet forbindelsen er nede... Dette skyldes TDC NetExpress...

Hvis vi kigger på den grafiske chat er forb. mellem chat clienten og serveren nede... Outlook Express er gået i fejl, fordi at der ingen Internet forb. er og ICQ ikonet taler vidst for sig selv....

- Kasper!
Avatar billede -sofus- Nybegynder
20. september 2001 - 23:46 #6
Hmmm nu er det måske mig der er underlig med min netexpress med en 2601 router, kører sq godt, lang bedre en WoL (eller hvad de nu hedder)...

har 100x bedre ping med TDC (har lidt pl) og min download rate kører stabilt
Avatar billede danscape Nybegynder
20. september 2001 - 23:50 #7
-SOFUS- >>> Yup... min download rate er perfekt! Og det kører rigtigt hurtigt... det er ikke det, der er mit problem! Mit problem er at TDC hele tiden er nede...  ca. 5 gange om ugen går de ned! De har også givet mig en ny router, men nej!!!

MEN, når min ADSL endelig virker, kører det perfekt! :)

- Kasper!
Avatar billede marz* Nybegynder
20. september 2001 - 23:53 #8
jeg har haft netexpress i snart 10 måneder og det har været ned to gange :)

danscape : check dine ledninger, sidder de i klemme nogen steder, har du husdyr :)

marz*
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
21. september 2001 - 00:00 #9
jeg har nu heller ikke problemer med Pro@ccess ADSL, det må være din installation
Avatar billede danscape Nybegynder
21. september 2001 - 00:01 #10
MARZ* >>> Alt er tjekket! Lige fra ledningerne her til bylinien udenfor! Jeg har haft et hav af TDC teknikere her... og når man ringer og spørger dem hvorfor linien er nede, svarer de altid, at det er et eller andet ADSL kort der er brændt af på centralen.....!

- Kasper!
Avatar billede hologram Nybegynder
21. september 2001 - 00:28 #11
Fejl 42. :)
Avatar billede getalife Nybegynder
21. september 2001 - 13:24 #12
Lyder mere om en fejl 5.. :o)
Avatar billede marz* Nybegynder
21. september 2001 - 14:02 #13
danscape : damn du er virkelig uheldig... det er så træls når tingene ikke fungere efter hensigten :) har du prøvet med andre udbydere.

held og lykke med at få det til at fungere

marz*
Avatar billede trivial Nybegynder
21. september 2001 - 14:23 #14
Jeg har haft Tdc Adsl i 5måneder, det har været nede 2gange:-)

Trivial
Avatar billede wikings Nybegynder
21. september 2001 - 17:28 #15
Netexpress siden Januar, både ISDN og da jeg flyttede, omskiftning til PSDN. Med Router 2601, Ingen Problemer. Men teknikkerne, Pfffff!!

Og hvis den har været gået ned, så er det ikke imens jeg har siddet ved skærmen. :o)
Avatar billede danscape Nybegynder
22. september 2001 - 11:02 #16
MARZ* >>> Der er desværre ikke nogle af de andre udbydere der har ADSL kort i på centralen, så jeg kan kun vælge imellem NetExpress og Pro@ccess!

Tror I det vil løse mit problem hvis jeg fik lavet min NetExpress om til en Pro@ccess?! Fx om Pro@ccess fra Zillion benytter bedre udstyr, routere, etc.

- Kasper!