Avatar billede teedc Nybegynder
20. september 2001 - 21:59 Der er 4 kommentarer

Gemme streaming

Findes der en måde eller flere, hvorved man kan gemme de Realplayer streamninger man henter fra f.eks. CNN, TV2, BigBrother m.v. Kan man gemme disse i filer som senere kan afspilles på ens PC - uden opkobling efterfølgende.
Avatar billede fuldstop Nybegynder
20. september 2001 - 22:06 #1
se sprgm.: http://www.eksperten.dk/spm/89082
måske kan du bruge linket v. dette sprgm..
Avatar billede mclj Nybegynder
20. september 2001 - 23:14 #2
så vidt jeg ved, er det ikke muligt at gemme streams - det er blandt andet en af grundene til, at denne metode er specielt gode ved ophavsrettige-følsomme emner

/mclj
Avatar billede claus.arndt Nybegynder
06. oktober 2001 - 23:44 #3
Hvis det er asx-filer kan de godt optages og derefter gemmes på harddisken.
Avatar billede kudskjensen Nybegynder
31. oktober 2001 - 10:55 #4
hvordan kan de det . Har set på netmeeting at der findes et netmeeting saver program ...hvordan virker de og er netmeetng en slags streaming??

Hvordan får man en ils.server hvis manm gerne vil have en netmeeting chat server på sit site??