Avatar billede busser Nybegynder
20. september 2001 - 20:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Zipfiler

Det går altid galt, når jeg downloader zipfiler! Er der nogle der kan hjælpe?  Busser.
Avatar billede fangel Nybegynder
20. september 2001 - 20:25 #1
hvad går galt
Avatar billede kirus Praktikant
20. september 2001 - 20:28 #2
hvilket download program bruger du?
jeg anbefaler Flash Get.
www.amazesoft.com
det er et af det bedste download programmer jeg kender .. og er oven i købet gratis... *g*

men hvad er problemet?
er filerne Korrupt eller kan den ikke afslutte dem dvs. at den går i stå når du downloader...
Avatar billede fangel Nybegynder
20. september 2001 - 20:28 #3
bruger du et download program.

Dea_PG
Avatar billede busser Nybegynder
20. september 2001 - 20:41 #4
Når Jeg åbner en zipfil, fylder den hele skrivebordet ud. Download Accelerator Plus. Kan man ikke konvertere zip til exefiler?
Avatar billede fangel Nybegynder
20. september 2001 - 20:43 #5
jo, med WinZip SelfExtractor.
Avatar billede kirus Praktikant
20. september 2001 - 20:45 #6
du skal angive hvorhenne filerne skal pakkes ud.. .og vis du bruger DAP så sørg for at den ikke gemmer Filerne på Skrivebordet.
Når du unzipper filerne har du for det meste en muglighed for at vælge hvorhenne de skal pakkes ud

og ja du kan konvertere en zip fil til en EXE fil.. du skal bare bruge programmet WINZIP for .zip filer, WINRAR for .rar filer WIN ACE til .ace filer...
Avatar billede kirus Praktikant
20. september 2001 - 20:46 #7
det kan findes på www.download.com