Avatar billede nissepik Nybegynder
20. september 2001 - 16:08 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

Koder til Tony Hawk Pro Skater 2

Jeg søger koder til: Tony Hawk Pro Skater 2

Krav:
--> Jeg skal have ALLE koderne (hvor mange der så end er)
--> De skal være til Playstation (udgave 1)
--> Hvis du har et link skal det være direkte til siden hvor koderne er
--> Koderne skal være på dansk eller oversættes direkte

BEMÆRK: ALLE krav skal opfyldes for at få point!

Håber i kender nogle gode koder ;-)
Avatar billede rahzel Nybegynder
20. september 2001 - 16:10 #1
Den her skulle gerne være på dansk point til mig:)

http://www.gamepage.dk/prvcgi/vissnyd_id.asp?Id=913
Avatar billede nissepik Nybegynder
20. september 2001 - 16:11 #2
De er godt nok på dansk, men jeg kan nu ikke se ALLE sammen! Jeg kender også en kode hvor man kan hoppe højt, få spillerne til at blive fede osv.

Avatar billede rahzel Nybegynder
20. september 2001 - 16:15 #3
hvorfor fik han point i den anden?? Min var squ på dansk, det må da være bedre end ingenting:)
Avatar billede rahzel Nybegynder
20. september 2001 - 16:15 #4
hvis du kender koderne hvorfor spørger du så efter dem*Gg*
Avatar billede nissepik Nybegynder
20. september 2001 - 16:19 #5
*LOL*

rahzel: Nu skal jeg fortælle dig noget min ven:

Mine krav lød sådan her:
--> Jeg skal have ALLE koderne (hvor mange der så end er)
--> De skal være til Playstation (udgave 1)
--> Hvis du har et link skal det være direkte til siden hvor koderne er
--> Koderne skal være på dansk eller oversættes direkte

Til krav nr. 1 kan jeg sige, at jeg ved en gang har haft alle koderne men de er jo lidt svære at bruge når jeg ikke kan finde dem mere ik\'??

Til krav nr. to kan jeg sige, at opgaven er fuldført

Til krav nr. 3 kan jeg sige, at opgaven er bestået

Til krav nr. 4 kan jeg sige, at opgaven er bestået

ogh så står der: ALLE krav skal opfyldes for at få point!

og hør nu her: ALLE kravene var jo IKK opfyldt!

Man skulle sq tro du ikke havde læst spm igennem man!!

Håber der er andre som har nogle link ;-)
Avatar billede nissepik Nybegynder
20. september 2001 - 16:20 #6
Afvist svar fra rahzel
20/09 2001 16:15:01    hvorfor fik han point i den anden?? Min var squ på dansk, det må da være bedre end ingenting:)

>Hvem fa\'n er \"han\"??

Du er den eneste der har svaret!
Avatar billede rahzel Nybegynder
20. september 2001 - 16:25 #7
Ok Ok take it easy:) Hmmm...en fik point fra den anden hvor du gav 30 point:) Den var på engelsk:) Det var jo heller ikke noget du søgte!! Var det??
RaHZeL
Avatar billede nissepik Nybegynder
20. september 2001 - 16:29 #8
rahzel: Tsk! \"Take it easy\"!! PLEJER MAN IKKE AT LÆSE HEL SPØRGSMÅLET IGENNEM ELLER HVA\'?? Så har jeg sq misforstået Eksperten! og du kan sq ik sammenligne med et andet spm!!

Nå bare glem det! Du har ikke fuldført opgaven og det er bare ærg\'ligt!
Avatar billede nissepik Nybegynder
20. september 2001 - 16:30 #9
og hvorfor fa\'n svarer du hele tiden?? Regner du med at få point? Det får du altså ikke!
Avatar billede omen Nybegynder
20. september 2001 - 16:44 #10
Avatar billede rahzel Nybegynder
20. september 2001 - 16:48 #11
LOOSER!
Avatar billede nissepik Nybegynder
20. september 2001 - 17:05 #12
omen: De er engelske :-(

Men fordi du opførte dig pænt overfor mig, for du 5 point

rahzel kan rende mig i røven!

P.s. omen: Hvis du finder alle koder på dansk, scorer du resten af pointene !!
Avatar billede nissepik Nybegynder
20. september 2001 - 17:07 #13
rahzel er en kæmpe taber-pik! Ha ha ha ha ha ha han er en abe og han lugter af abepik!
Avatar billede omen Nybegynder
20. september 2001 - 19:18 #14
hehehe... bare i orden :o)
Avatar billede omen Nybegynder
20. september 2001 - 19:26 #15
nissetissemand: ved godt det er engelsk, men det er ikke så svært at forstår. Kig på http://gamespot.com/gamespot/stories/hints/0,10872,2631119,00.html og http://gamespot.com/gamespot/stories/hints/0,10872,2596044,00.html

Hvis der er noget speceilt du vil have oversat, så sig bare til der. Der er ret meget, så jeg gad ikke oversætte det hele.
Avatar billede hotpop Novice
20. september 2001 - 20:22 #16
nissepik> du er et fjols og skal ikke forvente ret meget hjælp her på eksperten :(