Avatar billede freefreelancer Nybegynder
20. september 2001 - 14:33 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Webdesign!

Hej eksperter.....

Jeg vil gerne have noget erfaring inden for webdesign og søger derfor en der har et webdesign firma og ønsker mig til at udvikle nogle sites for vedkommendes kunder. Er der nogle der er interessede? Jeg snakker om gratis arbejde en lille slar penge ville heller ikke være dårligt.

Med venlig hilsen

Jonas Madsen / www.styled.dk

styled@styled.dk
Avatar billede jiggypoof Nybegynder
20. september 2001 - 14:49 #1
Hvad har du lavet?
Avatar billede jiggypoof Nybegynder
20. september 2001 - 14:49 #2
Og hvad kan du programmere i?
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
20. september 2001 - 14:51 #3
Tjaa jeg har ikke lavet noget for nogen endnu og jeg kan ikke programmere kun designe. Efterhånden syntes jeg at alle ligger ordet programmere som en del af webdesign? det har det da ikke gjort fra start af?

-Jonas
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
20. september 2001 - 14:52 #4
Joov jeg har selfølgelig lavet min egen side www.styled.dk :-) den er dog ikke dærdig endnu :-)
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
20. september 2001 - 14:52 #5
ups...dærdig=færdig
Avatar billede jiggypoof Nybegynder
20. september 2001 - 14:54 #6
Hvor kan jeg snakke med dig er du på ICQ?
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
20. september 2001 - 14:59 #7
ja jeg er på icq.... 128229243
Avatar billede Slettet bruger
20. september 2001 - 21:30 #8
Du skriver at du kan designe websites... men www.styled.dk modsiger jo det argument.

Webdesign er ikke at lave en lam side i Flash, men meget mere.

Konceptudvikling, strategiguider, brugerundersøgelser, grafik, ideer, farvekomposition, bla bla bla.

Så du skal nok øve dig en del mere inden nogen vil ansætte dig..
Avatar billede jiggypoof Nybegynder
20. september 2001 - 21:38 #9
Har snakket med ham.
Avatar billede thomasledet Nybegynder
22. september 2001 - 14:12 #10
det er skægt som alle 16-årige knægte med piratversioner af en håndfuld Macromedia produkter altid har et brændende ønske om at blive webdesignere...

freefreeguide ->
http://www.auc.dk/uddannelser/ingnat/informat.htm
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
22. september 2001 - 16:22 #11
Thomasledet?  Nej jeg har ikke piratversioner jeg har skam fået det i konfimations gave som jeg skal bruge...

-Jonas
Avatar billede dj_dark Nybegynder
24. september 2001 - 16:09 #12
Ellers kan man oxo tage kursus som web-designer på KS centeret i jelling
www.ksc.dk
Avatar billede thomasledet Nybegynder
24. september 2001 - 22:06 #13
dj_dark: men på eet år kan man vel højest nå at lære lidt om at designe - ikke noget om opbygning af brugergrænseflader, strategier, markedsføring, implementering og alt det andet, der hører under, hvad er webdesigner bør kunne. At lave webdesign er slet ikke så simpelt som alle går og tror..
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
25. september 2001 - 11:56 #14
Vi kunne måske godt bruge en!

Har du mail/icq?
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
26. september 2001 - 12:24 #15
Ja Jakob...Jeg er på mail: styled@styled.dk

Jeg er også på icq i øjeblikket sidder jeg på 12-82-29-24-3 Men det kan være skiftende.

-Jonas

ps. Har i et website så man kan få lidt mere info?
Avatar billede wilweb Nybegynder
26. september 2001 - 23:53 #16
el_barto og thomasledet,
Vi hylder jer for at være de bedste webdesignere og komplette verdensmænd. Men det ved i vel godt
Men prøv lige at være lidt mere menneskelige, det var en ung gut, der bare ville i gang inden for Webdesign. Hvad har i udarbejdet af fede Websites?
Gizom
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
27. september 2001 - 13:41 #17
El_Barto > Hold kæft en selvoptaget stodder jay du er. Fordi at du har set et visitkort i flash til mig selv tror du at du kender hele min livshistorie. Nåår men nogle mennesker er jo bare inkompetente det må vi jo indse og acceptere så godt vi nu kan.!

-Jonas