Avatar billede mclj Nybegynder
19. september 2001 - 22:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Valg af player

Kort og godt! Hvorfor Real Player frem for Windows Media Player frem for Quick Time og for den sags skyld omvendt???

/Michael
Avatar billede prof2 Nybegynder
19. september 2001 - 22:09 #1
Fordi Real Player kan spille rm filer. Quick Time kan spille mov filer. Media player kan spille andre...
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
19. september 2001 - 22:12 #2
mediaplayer kan også spille mov filer og det er den player der kører bedst efter min mening
har prøved diverse andre players, hvor realplayer er en stor reklame skærm men masser af ekstrafunktioner der ikke er meget bevendt
Personlig synes jeg mediaplayer 7.0 er at foretrække da den er simpel og den spiller næsten alt med de rigtige codecs installret til denne
Avatar billede dr.truti Nybegynder
19. september 2001 - 22:13 #3
Real Player er bedst til Live Video... (Købe med et rm codex).
Windows Media Player er sådan bare en normal player mmen de er ved at blive gode til live også... og Quick time er bedst til normal movie (ikke live). f.eks til: Film Treilers, Instruktion osv.

De er alle konkurenter på nogle områder og de vil gerne alle være størst så alt i alt er de faktisk lige gode.....
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. september 2001 - 22:16 #4
Real og Quicktime har indgået et samarbejde der betyder at fremtidige versioner af Real Player også vil kunne afspille .mov filer.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
27. september 2001 - 17:28 #5
Hvorn går det?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
03. januar 2002 - 22:31 #6
ikke så godt da :((