Avatar billede martin100 Nybegynder
18. september 2001 - 20:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor ?

Hej!

Når jeg går ind på siden http://www.2mwebdesign.dk/gova/  og scroller ned så er der hvidt i bunden, men hvis du så opdaterer siden så er der ikke hvidt i bunden! Hvorfor det og kan jeg gøre sådan så jeg kan fjerne det uden man behøves at opdatere siden??

Avatar billede bjarke-b Nybegynder
18. september 2001 - 20:42 #1
martin100 > Kan du ikke lade være med at oprette alle dine spm i Freelance kategorien ?

Den er beregnet til opgaver (oprindeligt for penge, men det er ødelagt nu)
Avatar billede michaelb Nybegynder
18. september 2001 - 21:28 #2
Enig med Bjarke!

Jeg kan altså ikke se noget hvidt i bunden! Andet end at det hele sådan set er hvidt! Der sker heller ingenting når man opdaterer!

.::Michael::.
Avatar billede myplacedk Nybegynder
18. september 2001 - 22:55 #3
Siden du spørger under \"Job/opgaver: Freelance\" er det vel fordi du vil have en pris? ;-)
Avatar billede yaief Nybegynder
18. september 2001 - 23:15 #4
Heller ingen forskel her - sikker på du ikke har lavet rod i dine tables?
Avatar billede spang Nybegynder
19. september 2001 - 10:43 #5
Et gæt ville være, at du bruger IE6 og siden er lavet vha. CSS.
(http://www.alistapart.com/discuss/read.cfm?forum=77&id=9259&thread=2317)

\\spang