Avatar billede webmiss Nybegynder
18. september 2001 - 17:47 Der er 2 kommentarer

Frontpage og access

Jeg sidder i en skole situation så jeg SKAL bruge frontpage og Access –  (der er ikke frontpage ekstensions på webserveren.)

Jeg tumler med følgende: Man afsender/opretter en ny post i en access database, via en formular på en asp side, så fremtryller vi en bekræftelsesside med: \"tak for dit indlæg\" - og så det de har skrevet.

Men men men.... det jeg umiddelbart får frem når \"bekræftelsessiden\" fremkommer, er samtlige indlæg. Jeg ønsker kun fremvist det indlæg man selv har sendt.

Der må være en nem løsning, hvor man ikke skal ind og rode med SQL’en. Kender du den ?

Webmiss
Avatar billede fedtmuledk Nybegynder
18. september 2001 - 23:26 #1
du skal ind og lave et database resultat, og derinde vælge kriterier for hvilke(t) resultat du ønsker (større end, mindre end, data =, indeholder osv)
Avatar billede webmiss Nybegynder
18. september 2001 - 23:41 #2
Hej Fedtmule
Tak fordi du giver dig tid til at svare :o)) Men
den løsning kan jeg ikke lige gennemskue - for jeg ved jo ikke hvad brugeren skriver - så jeg kan ikke vælge \"større end\" eller \"indeholder\" ........