Avatar billede khansen Nybegynder
18. september 2001 - 11:11 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Fireburner Problemer

Hej Eksperten
jeg har lidt problemer når jeg bruger programmet Fireburner til at brænde .bin og .cue filer ud på en cd, selve processen går fint men når den så er færdig er der intet at se på cd\'en man kan godt læse den men der er bare ingenting på den. Er der nogen der kan hjælpe mig ?
Avatar billede khansen Nybegynder
18. september 2001 - 11:19 #1
Er der virkelig ikke nogen der kan hjælpe mig,
Avatar billede makse Nybegynder
18. september 2001 - 11:27 #2
Har du valgt den rigtige Image Type (Data Mode1/2) og Block Size?
Kig evt. i Cue filen, hvor disse oplysninger burde stå.

Eller så åben filen med ISOBuster, og brænd den som alm. data cd.
Link: http://users.pandora.be/smart.projects/start1.htm
Avatar billede khansen Nybegynder
18. september 2001 - 11:32 #3
har skrevet en enkelt gang at blocksize ikke passer hvad kan jeg gøre ved det ?
Avatar billede makse Nybegynder
18. september 2001 - 11:33 #4
Eller så kan du prøve med brænderprogrammet Nero.
Det kan hentes på www.ahead.de/en/download.htm
www.ahead.de/en/recorder.htm kan du se, om din brænder er understøttet af Nero.
Avatar billede makse Nybegynder
18. september 2001 - 11:35 #5
Nu kender jeg ikke Fireburner. Men i f.eks. Nero kan man selv bestemme Block Size.
Der findes vel samme mulighed i Fireburner.
Avatar billede khansen Nybegynder
18. september 2001 - 11:38 #6
hvordan brænder jeg den nu som alm. data cd ?
Avatar billede khansen Nybegynder
18. september 2001 - 11:40 #7
jeg har prøvet nero og der laver den selv blocksizeom til det den burde være så det burde ikke være noget problem
Avatar billede makse Nybegynder
18. september 2001 - 11:41 #8
Øhh, på samme måde som hvis du brændte MP3 filer, eller alm. data.
Kig evt. på http://www.fireburner.com/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=forum&f=2
Avatar billede makse Nybegynder
18. september 2001 - 11:42 #9
Du skal selvfølgelig først hente ISOBuster, og åbne .BIN filen med det.
Avatar billede khansen Nybegynder
18. september 2001 - 11:45 #10
har gjort det ogm fundet ud af det tak for hjælpen jeg prøver det lige inden du får points ok ?
Avatar billede makse Nybegynder
18. september 2001 - 15:56 #11
Det er bare OK. :)