Avatar billede cbrob Nybegynder
04. februar 2000 - 11:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Norton AntiVirus

Mit firma har netop investeret i Norton AntiVirus med hele svinderiet. Jeg mangler nu at høre om andres erfaring omkring produktet specielt hvilket værktøj I bruger til at opdateres virus definitionen!

Jeg har selv forsøg at få Network Manager til at fungere, men får hele tidne fejlen "Source files not found" !

Vi kører Win98/NT og Norton AntiVirus klienten er allerede installeret på samtlige maskiner.

Jeg vil gerne have opdateringen til at foregå via logon scripts. Har du et godt råd ?
Avatar billede cool-wil Nybegynder
09. februar 2000 - 15:27 #1
Jeg ville bare lige sige at jeg altid har haft positive oplevelser med dette program.

Avatar billede -=nizz=- Nybegynder
25. februar 2000 - 13:48 #2
Du skal bruge Norton Live update, som er med i programmet. Selvfølgelig på en maskine der er koblet op på internettet. Så vælger du bare "internettet" som "kilde" og så ordner programmet resten. Jeg har selv programmet over liveupdaten tit. Programmet er rigtig godt. Jeg har ingen problemer haft med det.
Men for at få optimal ydelse af programmet, skal man have liveupdaten til at virke.

mvh.
-=niZZ=-