Avatar billede a_dyhrberg Nybegynder
17. september 2001 - 22:45 Der er 7 kommentarer

Hvem har arbejdet med UltimateGrid 97

Jeg skal i kontakt med nogen som, arbejdermed Ultimate Grid 97 fra dundas SW. Jeg overvejer at købe det, men ville gerne have nogle obejktive kommentar til programmet. evt nogle samples af noget folk har lavet med det. Da jeg syntes det er mange penge.
Avatar billede a_dyhrberg Nybegynder
17. september 2001 - 22:47 #1
I kan evt kontakte mig på Dyhrberg@teliamail.dk
Avatar billede borrisholt Novice
18. september 2001 - 08:03 #2
Jeg kender hverken Ultimate Grid 97 eller Dundas SW, dog har jeg været på Dundas :-) Men send mig lige et link så kan det jo være jeg kan finde ud af noget.

Jens B
Avatar billede a_dyhrberg Nybegynder
18. september 2001 - 13:39 #3
linket til dem er.
www.dundas.com

tadaaaa..  :0)
Avatar billede borrisholt Novice
18. september 2001 - 13:47 #4
Tja .. Jeg kan ikke få deres eksempel til at virke den falder ned ..... (lordte MFC). Så det tætteste jeg kommer på at kan hjælpe dig er et billede af Dundas. Jeg har af BÅDE Bjerger og Dundas Village ... :-)

Har du overvejet at skifte din Compiler ud med et Borland Produkt ?

Jens B
Avatar billede a_dyhrberg Nybegynder
18. september 2001 - 14:37 #5
Ja MANGE gangen. Men det bestemmer man jo desværre ikke altid selv, når man sidder i et udviklings team. Hvis du gidder må du meget gerne prøve at bore lidt mere i det. !!!
mail mig evt privat !
Avatar billede borrisholt Novice
18. september 2001 - 14:40 #6
Kunde du ikke sende mig en  DB som eksemplet virker ... Jens@Borrisholt.com

Jens B
Avatar billede zeon_rm Nybegynder
25. september 2001 - 12:00 #7
Hej Dyhrberg det er Lorentzen...:) Hvordan går det dernede??
Har glemt at svare på din E-mail sender en ASAP

/Zeon_rm