Avatar billede 2good4u Nybegynder
17. september 2001 - 20:47 Der er 8 kommentarer

Lyd virker ikke .. Plz.. HeLp !

Jeg har onboard lyd på på Soltek bundkort.. Jeg køre med WinXP Final relase. Men jeg har det problem at min lyd ikke vil virke.. Min lyd har virket engang, men lige pludselig virkede den ikke mere.. Jeg havde ikke pillet i noget overhovedet. Men nu har jeg prøvet at installere Driverne igen og igen.. afinstallert igen og igen .. Men det vil bare ikke virke. Håber jeg kan få noget hjælp.. Da jeg virkelig kan bruge det.
På forhånd Tak.
/La -Z- Boy
Avatar billede racerrune Nybegynder
17. september 2001 - 20:54 #1
Sur røv der!
Avatar billede jnielsen Nybegynder
17. september 2001 - 21:01 #2
Tjek udgangen på dit motherboard, eller højttalere
Avatar billede halifax Nybegynder
17. september 2001 - 22:30 #3
WinXP Final release!!  -  Er den udkommet?? Et svar er vist 2good4u

Avatar billede 2good4u Nybegynder
18. september 2001 - 10:13 #4
Nej den er ikke udkommet..
Avatar billede 2good4u Nybegynder
18. september 2001 - 10:15 #5
Jeg har tjekket mine udgange og de er sat rigtigt i. Men det er lidt skummelt, for når man sætter noget musik på, så kan man se at den spiller men der er ingen lyd! :( Er der slet ingen der selv har røvet dette før.. og fik det løst?
Avatar billede jnielsen Nybegynder
18. september 2001 - 16:38 #6
jeg mente du skulle tjekke udgangen for evt. løse forbindelser.
PS. har du tjekket at lydstyrken nede i højre hjørne ikke er sat helt i bund(på startlinien)
Avatar billede halifax Nybegynder
18. september 2001 - 17:14 #7
Du skal ikke blot checkke højttaler ikonet i SysTray. Men åbne indstillinger for lyd (hovedmixeren) og der kontrollere at alle lydformer er aktiverede og ikke slået fra.
Sidder det lille lydkabel fra cd-rom til lydkort rigtigt?

Avatar billede halifax Nybegynder
18. september 2001 - 17:16 #8
Har du netkort i som evt. laver konflikt med lydkort?