Avatar billede rp Nybegynder
17. september 2001 - 19:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

download linux server

er der nogen der ved hvor man kan downloade en linux serverversion.

og hvilken version er at anbefale
Avatar billede NanoQ Nybegynder
17. september 2001 - 19:23 #1
Jeg selv er meget glad for SuSE - du kan hente alt du behøver her: http://www.suse.com/us/support/download/index.html

NanoQ
Avatar billede cuddles Nybegynder
17. september 2001 - 19:25 #2
Kan anbefale SuSE.

For intel og kompatible:
ftp.suse.com: /pub/suse/i386/current/
Avatar billede thomasledet Nybegynder
17. september 2001 - 20:46 #3
www.debian.org
www.redhat.com (netsite a/s bruger redhat)
Avatar billede darkside Nybegynder
17. september 2001 - 22:00 #4
Hm glem linux, tag en BSD version, eks FreeBSD..
www.freebsd.org
Avatar billede qeular Nybegynder
18. september 2001 - 17:38 #5
Davs!

Jeg har lige downloadet SuSE 7.2 og kunne godt tænke mig at brænde den ned på nogle CD\'er da jeg ikke har plads på min HD.
Findes der et program eller noget lignende der kan gøre det så jeg kan installere fra CD\'erne ??
Avatar billede grave Nybegynder
19. september 2001 - 13:54 #6
Du kan downloade en bootdisk hos mandrake og køre hele Mandrake 8.0 installationen over internetet så du er fri for at hente mere end du har brug for !