Avatar billede skumflum Nybegynder
17. september 2001 - 12:52 Der er 4 kommentarer

Exchange 5.5 og stjernealias !!HASTER!!

Hej

Jeg har en exchange 5.5 med fast forbindelse og et MX record på vores domain. Mail til hver postkasse er ikke noget problem, men hvis folk skriver et eller andet tilfældigt@domain.dk, kommer det ikke frem. Sådanne mails skal sendes til én bestemt postkasse? Hvordan, hvor?
Avatar billede tlaursen Nybegynder
17. september 2001 - 13:03 #1
Tror at det er noget du sætter op på din Internet Mail Service. I feltet administrators mailbox skriver du navnet på den bruger der skal modtage mail der ikke umiddelbart kan leveres til en bruger.

/Thorsten
Avatar billede skumflum Nybegynder
17. september 2001 - 13:13 #2
Nej.... jeg tror ikke det er det. Der står en bruger i administrators mailbox, men når man sender fra f.eks. hotmail får man besked tilbage at at mailen er \"Undeliverable\"
Avatar billede krohn Praktikant
17. september 2001 - 15:21 #3
Har forhørt mig lidt, men nej. Men du kan prøve på www.techrepublic.com  det skulle være noget af det samme som eksperten, men på engelesk
Held og lykke
//Krohn
Avatar billede skumflum Nybegynder
17. september 2001 - 15:38 #4
Jeg har læst en msce bog igennem uden held...... måske kan det slet ikke lade sig gøre?

Nå men tak for hurtig svar!