Avatar billede no_brain2 Nybegynder
17. september 2001 - 11:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Brænder buffer fejl

acer 12x16x52 med 8 mb buffer, stopper efter 25% har prøvet med 5 forskellige brænder programmer, sidder som master på secondær
Avatar billede jgk Nybegynder
17. september 2001 - 12:03 #1
Prøv at sætte din hastighed ned.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
17. september 2001 - 12:04 #2
Sæt brændehastigheden ned.

Er det en IDE brænder, kan det meget vel tænkes at din putter ikke kan føde brænderen hurtigt nok. Flaskehalsen kan ligge i både din(e) harddisk(e), for lidt ram eller for belastet system.

NanoQ
Avatar billede blueyed1 Nybegynder
17. september 2001 - 20:29 #3
Luk alle baggrund programmer ned med Ctrl + Alt + Delete og brænd så dine Cd-er
Slå også pauseskærm mv. fra og slet alle filer i C:\\windows\\temp

Evt. defragmenter din harddisk, så burde det køre.
Avatar billede jezz Nybegynder
18. september 2001 - 08:32 #4
Har du aktiveret DMA for brænder drev, cd drev og harddiske? havde samme problem, men så læste jeg manualen :-)