Avatar billede sjensen Nybegynder
03. februar 2000 - 14:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

points til schubert

Hej schubert,

her er de 50 points soepro gav mig for meget i spm:

http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=11019
Avatar billede schubert Nybegynder
03. februar 2000 - 14:53 #1
Takker  - ærligt.

Du gør sgu´ærligt en indsats for at skabe en godt klima her på eksperten.

Avatar billede sjensen Nybegynder
03. februar 2000 - 15:20 #2
Og jeg takker for de pæne ord. Vi er her jo for at hjælpe hinanden, og jeg ser sådan på det at når der er et spm inden for mit område forsøger jeg at svare, og har jeg ikke lige svaret, søger jeg det. Og ofte viser det sig så at andre har et andet svar der er lige så godt eller bedre. Men under alle omstændigheder lærer jeg også noget af det. Så for mig gælder det ikke så meget points som det at lære noget nyt.

Og så er der selvfølgeligt det behagelige ved at ha' en dialog om et problem med andre der enten har samme, eller tilsvarende, problemer og på den måde få belyst både problem og evt. løsninger fra flere vinkler.

Altsammen noget jeg kan bruge til dagligt.

Fortsat go' arbejdsdag. Jeg vender i øvrigt tilbage med en mail til dig vedr. zyxel-routerne.

hilsen
sjensen
Avatar billede schubert Nybegynder
03. februar 2000 - 20:49 #3
Det lader åbenbart til at vi "bruger" eksperten på samme måde. For mig er det ren sparring og rigtig god træning.

Jeg er bare ikke af den opfattelse, at folk der stiller spm. er sindsygt informative.
Mange gange skal man hive informationerne ud af folk for at kunne søre et ordentligt svar eller måske bare kunne finde et problem fra hverdagen der ligner det.
Imellemtiden er der så 5 andre der er kommet med 5 total inkompetente svar. Og så bliver den ofte uerfarne spørger endnu dårligere stillet.
Eller som jeg senest oplevede idag. Overclocking af PIII - Hvordan ? Jeg tænker ok jeg finder lige lidt infomation til fyren her. Giver ham alle de links der ligger på www.overclocking.dk og laver lidt copy / paste - det tager lidt tid. Og da jeg får en refresh af siden, er der en der bare har givet et link til www.overclocking.dk.......!!

Sådan er det hvergang, jeg bruger mere end 2 min. på at svare. Jeg kan næsten forstille mig at du har prøvet det sammme mere end en gang.

Hvor tit har vi ikke hørt "Bare geninstaller Windows" - Det kan gøre mig fuldstændig vanvittig når folk ikke kan tænke længere en det.

Puuuhaa, DET lettede - tak fordi du lyttede

Schubert

Avatar billede kettnovitch Nybegynder
07. februar 2000 - 03:54 #4
Hej Schubert
Puha selv, jeg er glad for at det ikke  var mig, har faktisk tænkt på det!!!!!
    GODT SVARET IGEN OG IGEN.
VH KK