Avatar billede fastpoint Nybegynder
16. september 2001 - 12:00 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Design

Jeg laver for det meste selv mine designs, men er blank for tiden.

Jeg skal bare bruge et fedt design. Sidens navn bliver nok kalpe.dk  jeg er ikke sikker, da det kun er måske at jeg køber domainet.

tak
Avatar billede 12tri Nybegynder
16. september 2001 - 12:02 #1
lidt mere info er nødtvendigt
Avatar billede zteven Nybegynder
16. september 2001 - 12:02 #2
Tjek min hjemmeside ud - www.zteven.whitehat.dk
Du må da gerne låne designet!

REKLAME: http://www.eksperten.dk/spm/109925
Avatar billede Slettet bruger
16. september 2001 - 12:06 #3
øhm..... ka man måske få at vide hvad det skal handle om?
Avatar billede fastpoint Nybegynder
16. september 2001 - 12:09 #4
Det ved jeg ikke i nu, men jeg finder lige et eller andet design det gerne må ligne, men kun jeres fantasi sætter grænser:)(
Avatar billede webwizard Nybegynder
16. september 2001 - 13:55 #5
Jeg vil da gerne prøve... kan du ikke finde nogle hjemmesider, som DU synes er fede(altså design-mæssigt!)... så kan man måske få et indtryk af hvad DU godt kan lide!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
16. september 2001 - 14:02 #6
zteven>> Gælder det også os andre at vi godt må låne dit design?
Avatar billede in2deep Nybegynder
16. september 2001 - 14:11 #7
fastpoint >>> hvad med designet på www.thomaslunde.dk?? Er det noget der er OK??
Avatar billede fastpoint Nybegynder
16. september 2001 - 14:12 #9
jn2deep:  Ja
Avatar billede in2deep Nybegynder
16. september 2001 - 14:14 #10
er du interesseret i det?? Så kan jeg da lave dig en skabelon, eller du kan få kildekoden!
Avatar billede fastpoint Nybegynder
16. september 2001 - 14:17 #11
Jeg vil ikke have hans design....men noget i den stil ja
Avatar billede zteven Nybegynder
16. september 2001 - 14:26 #12
jakobclausen - det gælder fastpoint... men i andre skal da også være velkomne

(men jeg ville da være glad hvis jeg kunne få et eller andet for det, reklamer, points m.v.)
Avatar billede fastpoint Nybegynder
16. september 2001 - 16:47 #13
lukke og slukke....

me have an idea:)