Avatar billede zteven Nybegynder
16. september 2001 - 10:13 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Misundelse bliver til had

Endnu et hurtigt spørgsmål, hvilken (kendt) person kan jeg misunde så meget at det bliver til had.

Det må meget gerne være en person der er så god at man kan brække sig over det.

Det skal altså ikke være noget overfladisk man misunder som et godt udseende eller en ny cykel.

Zteven
Avatar billede ! Nybegynder
16. september 2001 - 10:16 #1
Usher :)
Avatar billede zteven Nybegynder
16. september 2001 - 10:17 #2
og hvorfor?
Avatar billede fuldstop Nybegynder
16. september 2001 - 10:20 #3
Hvad med sådan en som nu afdøde Jørgen Thorgård, han hvar da en oplagt person at hade, selv om han var godheden selv!!
Avatar billede zteven Nybegynder
16. september 2001 - 10:21 #4
fuldstop->

Hvem var han?
Avatar billede Peter Praktikant
16. september 2001 - 10:22 #5
er det fordi du vil lave en hadeside?
Avatar billede zteven Nybegynder
16. september 2001 - 10:22 #6
petter78, det er til en dansk stil
Avatar billede Peter Praktikant
16. september 2001 - 10:25 #7
Bjarne Riis. Han har en masse, men han har også tit båret sig dumt ad, så han er da til at hade af misundelse.
Avatar billede fuldstop Nybegynder
16. september 2001 - 10:26 #8
nå ok, hvis du ikke ved hvem det er, så kan du jo ikke \"hade\" ham!! Men for 5-10 år siden lavede han ofte bogprogrammer på dr-tv, har du aldrig hørt udtrykket \"hvad føler vi når vi føler, og hvad tænker vi når vi tænker\", sådan nogle udtryk har han slynget omkring sig!!
Avatar billede tommyf Nybegynder
16. september 2001 - 10:26 #9
\"Leonardo Dicaprio\"
- Han er da i hvert fald til at brække sig over.
Avatar billede Peter Praktikant
16. september 2001 - 10:26 #10
Eller hvad med Frederik Fetterlein (staves det sådan). Han burde da også være til at hade.
Avatar billede ! Nybegynder
16. september 2001 - 10:28 #11
Jeg vil give tommyf ret.
\"Leonardo Dicaprio\"
Er svaret !!!!
Avatar billede zteven Nybegynder
16. september 2001 - 10:30 #12
Jeg synes da at nogle af de personer i foreslår, kan man da kun hade af overfladiske sager.

Jeg er da enig med at Leonardo er til at hade, men det er da også overfladisk. Ham hader man jo fordi han ser godt ud *NOT*

Det skal være en godhjertet person jeg skal skrive om at jeg hader!
Avatar billede apollo69 Nybegynder
16. september 2001 - 10:33 #13
fuldstop>> Er det ikke Jens Jørgen Thorsen du mener?
Avatar billede Peter Praktikant
16. september 2001 - 10:33 #14
Jonni Hansen. Han er da vildt \"godhjertet\" og til at hade. Måske er du endda misundelig på ham.
Avatar billede fuldstop Nybegynder
16. september 2001 - 10:34 #15
jo, det er vist rigtigt, sorry, ham den anden er hvist maler, ham kan man nu også godt hade!*S*
Avatar billede apollo69 Nybegynder
16. september 2001 - 10:41 #16
Jens Jørgen Thorsen
\"  Fri kunstner, klatmaler, filmmand, forfatter, kunsthistoriker, musiker - men måske mest af alt  missionær?
Engang for omkring 25 år siden formentlig verdens mest kendte  - eller berygtede - dansker. Udvist af flere lande, på det nærmeste lyst i band af paven, han har fået aviser til at rydde forsider, der er kastet molotovcocktails mod danske ambassader på grund af ham, ........\"

Og han var den eneste der ikke havde bekymringer over det.
Avatar billede zteven Nybegynder
16. september 2001 - 11:49 #17
Fandt selv en person, men tak for forslagene.
Avatar billede hotpop Novice
16. september 2001 - 12:02 #18
zteven> og hvem er det???
Avatar billede zteven Nybegynder
16. september 2001 - 12:12 #19
jeg tror jeg vil være misundelig på en elleranden milliarders penge - måske Bill Gates - det er oplagt
Avatar billede fuldstop Nybegynder
16. september 2001 - 15:23 #20
Hvad med Claus Borre???