Avatar billede kondi.koder Nybegynder
15. september 2001 - 12:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fejl i parametre

Hejsa !!

Hvorfor giver følgende kode:
recordset.open \"select mrlNavn, mrlAdresse, mrlPostnummer, mrlBy, mrlFoedselsdag, mrlEmail, mrlBetalingsform from members\", rw_connection, 3, 3

følgende fejl:
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error \'80040e10\'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Too few parameters. Expected 6.

showmembers.asp, line 61

??????

- kondi.koder
Avatar billede eagleeye Praktikant
15. september 2001 - 12:33 #1
Det kan skyldes en stavefejl i et af de felter du hendter fra tabellen. Eller at den colunm du prøver at hendte selt ikke findes i tabellen
Avatar billede horsmark Nybegynder
15. september 2001 - 14:09 #2
smid lige lidt mere kode herud :-)
Avatar billede fabeldyr Nybegynder
15. september 2001 - 14:17 #3
Du prøver at SELECT´e 7 felter...
Men der er kun 6 felter i tabellen \"members\"
Avatar billede horsmark Nybegynder
15. september 2001 - 14:18 #4
recordset.open \"select * from members\", rw_connection, 3, 3

hvorfor ikke bare dette...?

Avatar billede roger Nybegynder
15. september 2001 - 16:56 #5
recordset.open \"select * from members\", rw_connection, 1, 3
Avatar billede kondi.koder Nybegynder
25. september 2001 - 05:28 #6
Hejsa !!

Eagleeye havde ret! Lige gyldigt hvor ulogisk det end er, så skyldes denne fejl ene og alene en stavefejl.
Jeg requestede ikke flere felter end der var.
Og grunden til at jeg ikke vil ha * felter, er at jeg har en funktion der kræver noget andet :-)

- kondi.koder *<|:-)