Avatar billede kajfas Nybegynder
14. september 2001 - 16:17 Der er 6 kommentarer

TDC Bredbånd downtime

Hi guys,

Nu er jeg fgm. træt af TDC Bredbånd her i byen. Det er nede hvert andet øjeblik, og det varer flere timer før vi kører igen. Nogle gange er det DHCP serveren der ikke svarer - andre gange er der bare overhovedet ikke hul igennem. TDC support siger at der \"arbejdes\" på sagen, men kan/vil åbenbart ikke sige hvad der er i vejen. \"Kig på Opasias hjemmeside\", sagde en supporter gudhjælpemig. Jaja, bure surf forbi og se hvorfor der ikke er forbindelse. Tilsyneladende er det hele ADSL-centraludstyret der er nede. Nogen der har lignende erfaringer og evt. løsninger?
Avatar billede jiggypoof Nybegynder
14. september 2001 - 16:30 #1
Ved det er nede i odense området nu, eller også har det været i eftermiddags :)
Avatar billede kludedukken Nybegynder
14. september 2001 - 16:32 #2
Nu ved jeg ikke hvor \"her i byen\" er ;o) - Jeg har haft TDC 512/128 i ca 2 måneder nu (i Århus), og det har kørt super !
Det kører meget mere stabilt end Stofanet, som jeg havde før.

Dette var ikke en lignende erfaring men jeg synes lige jeg ville...
Avatar billede dar Nybegynder
14. september 2001 - 16:32 #3
kajfas>> Dhcp-serveren er indbygget i routeren. Men den kan selvfølgelig også være defekt (?)...
Avatar billede mukke Nybegynder
14. september 2001 - 16:51 #4
Hvis det er et betydeligt problem så vil jeg anbefale dig at kontakte TDK og bede om delvis refundering i forhold til downtime-perioderne.

Jeg ved at world online/Tiscali tidligere har gjort det, så hvis den supporter du tilfældigvis snakker med ikke kan hjælpe dig så bed om at snakke med een højere i hierakiet.
Avatar billede kajfas Nybegynder
14. september 2001 - 17:23 #5
->dar
Routeren er i TDC Bredbånd placeret på centralen (bridged Ethernet). De vil nok ikke lukke mig ind, så jeg selv kan se på sagerne...

->mukke
Præcis hvad jeg havde tænkt mig! Ville evt. høre om andre har haft held med det hos TDC.
Avatar billede dar Nybegynder
14. september 2001 - 17:26 #6
Ok! Det er lige mig der blander nogle ting sammen.. Beklager meget!