Avatar billede kulapse Nybegynder
13. september 2001 - 16:03 Der er 20 kommentarer

logo...

Jeg mangler et logo hvor der står Dolly

der skal være nogle billeder af broderede tasker, hippi takser nærmest..

små fikse nogle...

der skal bare stå Dolly
i må selv bestemme farverne.

og størrelsen skal bare være 468 X 60 Pixels

venlig hilsen Kulapse

dette er mine sidste point, så jeg må vel til at tjene nogle flere :)

håber det er nok !
Avatar billede marz* Nybegynder
13. september 2001 - 16:11 #1
hvis du nu starter med selv at bruge tid på at finde baggrunds billederne, så tror jeg du vil ha nemmere med at få folk til at lave noget :)

marz*
Avatar billede ? Nybegynder
13. september 2001 - 16:11 #2
Jeg prøver :)
Avatar billede mukanus Nybegynder
13. september 2001 - 16:14 #3
Oprettelsesdato 2001-08-30 14:29:52
Point ved oprettelse 300
Point opsparet (14 dage * 5 point) 70
Point tjent 0
Point brugt 300
Point ude 70
Banner Point 0
I alt 0

øhh ??
er det snyd eller har du bare ikke tjent så meget ??

nå men lad admin om det...

jeg vil gerne prøve at lave et logo til dig...

hvis i andre ikke kan finde billeder så se www.tonystone.com ( bare en hjælp )

eller kig lidt rundt på nettet og rediger i dem :)

// Mu Kanus
Avatar billede mukanus Nybegynder
13. september 2001 - 16:15 #4
når jo det var jo dig jeg lavee et logo til hvor der stod downloads !!

jeg vil med glæde lave et logo til dig...

hvis du kan vente et par timer måske ??
fordi jeg skal lave lektier osv.
Avatar billede mukanus Nybegynder
13. september 2001 - 17:18 #5
hmm jeg kan først hjælpe imorgen men indtil da så se hvad de andre laver
Avatar billede kulapse Nybegynder
14. september 2001 - 10:32 #6
hmm hvad bliver det til ?

jeg lader dette spg stå åbent lidt, så kan i lave det hvis i vil.

prøv bare at lav en enkelt ting så skal jeg nok acceptere, hvis det altså er nogenlunde flot.

venlig hilsen kulapse
Avatar billede michaelb Nybegynder
15. september 2001 - 10:51 #7
Jeg skal nok prøve!

Lad venligst være med at acceptere andre da jeg jo først skal finde et ordenrtligt billede ;o)

.::Michael::.
Avatar billede michaelb Nybegynder
15. september 2001 - 11:02 #8
Hmm...- det er ret svært at finde broderede/hippi-tasker på nettet....

Du kunne evt. ikke finde nogle selv?

Avatar billede michaelb Nybegynder
15. september 2001 - 11:20 #9
http://eksperten-test.subnet.dk/_533011.html

Jeg kunne simpelhen ikke finde nogle broderede- eller hippi tasker!!

Ellers kan du skrive hvad der skal ændres, og jeg vil se på det...

.::Michael::.
Avatar billede jacobberget Nybegynder
16. september 2001 - 09:39 #10
Er spg. stadig åbent? For så vil jeg gerne forsøge! Sig lige til hvis du stadig er åben over for svar, ellers luk spg.!
Avatar billede mukanus Nybegynder
16. september 2001 - 23:19 #11
hmm jeg har ikke rigtig haft tid til at lave noget til dig, men jeg begynder i ....

over morgen tror jeg...

men indtil da kan alle jer andre jo bare lave løs, men vent med at acceptere !
Avatar billede kulapse Nybegynder
18. september 2001 - 10:23 #12
ja spørgsmålet er stadig åbent.
jeg glæder mig meget til at se dit resultat !
Avatar billede michaelb Nybegynder
18. september 2001 - 18:55 #13
Hmm...- er der ik\' en regel for hvor længe et spm må være åbent?? :o)
Avatar billede mukanus Nybegynder
18. september 2001 - 18:58 #14
jo det er der sikkert men dette spg har været åbent i 5 dage ?

lidt langt tid...

desværre har jeg ikek rigtig nogle ideer til at lave et logo hvor der står dolly så desværre.
Avatar billede michaelb Nybegynder
18. september 2001 - 19:00 #15
Ja...- 5 dage er måske alligevel ik\' så meget ;o)

Det føltes bare som lang tid ;o)
Avatar billede tnh Nybegynder
19. september 2001 - 16:50 #16
michaelb:

Er der en speciel grund til at du gemmer alle dine billeder i bmp?

-> Thomas
Avatar billede michaelb Nybegynder
19. september 2001 - 17:15 #17
Næhh...- men jeg tænkte ikke lige over det!

Men nu er jeg begyndt at gemme alle mine billeder i jpg-format!

De fylder heller ik så meget ;o)
Avatar billede tnh Nybegynder
19. september 2001 - 17:25 #18
Det er det jeg mener ;) Det tager/tog? laaang tid at få dine bannere/logo\'er frem på skærmen. Jpeg er meget bedre til web.

-> Thomas
Avatar billede dennism Nybegynder
05. februar 2002 - 12:55 #19
Mangler du stadig et logo? Hvis ja, så skal jeg kigge på sagen!
Avatar billede simonia Nybegynder
08. marts 2002 - 17:16 #20
Har du fået et logo og ellers...har du et link?