Avatar billede gigas Nybegynder
13. september 2001 - 14:45 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

www.Gigasus.com

vurder....
www.Gigasus.com
Avatar billede jkjaers Nybegynder
13. september 2001 - 14:50 #1
flot side karakter - 10
Avatar billede NanoQ Nybegynder
13. september 2001 - 14:54 #2
- Uheldig i 800x600

- Det er ikke godt for læsbarheden med centreret tekst. Få det venstrestillet.

- Jeg savner en beskivelse af hvad den side i det hele taget drejer sig om. Dette bør være det første man overhovedet ser. Ellers tabes interessen ofte hurtigt.

- tekstfarve bør gøres mørkere. Det er anstrengende for øjnene at læse.

- Grafikken er pæn.

samlet karakter: 7-8@13

NanoQ
Avatar billede marz* Nybegynder
13. september 2001 - 14:54 #3
hvorfor er forsiden ikke dynamisk ligesom de underliggende sider, der er en scrollbare i bunden, lidt ærgeligt :)
ellers fin, fin

marz*
Avatar billede gigas Nybegynder
13. september 2001 - 15:01 #4
hvad mener du med med at den ikke er dynamisk..

sorry jeg glemte at fortælle at siden er i en min 1024*786... med min IE5.5 eller NS6
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2001 - 15:02 #5
Handlingen blev annulleret.
Der kunne ikke oprettes en hyperlink til den ønskede Webside i Internet Explorer. Siden kan være midlertidigt ikke-tilgængelig.

--------------------------------------------------------------------------------

Prøv følgende:

Klik på knappen  Opdater, eller prøv igen senere.

Hvis du har besøgt denne side tidligere, og du vil se, hvad der er gemt på din computer, skal du klikke på Filer og derefter klikke på Arbejd offline.

Oplysninger om offlinegennemsyn med Internet Explorer får du ved at klikke på menuen Hjælp og derefter klikke på Indhold og indeks.

Internet Explorer
Avatar billede gigas Nybegynder
13. september 2001 - 15:03 #6
det er jo sådanset fra din side der er noget galt
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2001 - 15:04 #7
Det eneste jeg kan se er

<html><head>
<title>(¯`·. (¯`·._--=www.gigasus.com=--_.·`¯) .·`¯)</title>
<LINK REL=\"SHORTCUT ICON\" HREF=\"http://www.gigasus.com/favicon2.ico\">
<META NAME=\"Title\" CONTENT=\"The world of Gigasus\">
<META NAME=\"Description\" CONTENT=\"Gigasus.com is a site of 3D modeling, tutorials, and much more, add your own pictures, avis, models and tutorials\">
<META NAME=\"Keywords\" CONTENT=\"gigas, gigasus, gig, giga, gigasu, gigasuss, html, c++, cpp, c+, cp, vrml, 3d, modeling, 2d, alice, jeffrey, mccammon, rs, bryce, 4, 3, 2, 1, d, dimentional, 3dementional, 3dimentional, 2dimentional, 2dementional, grid, builder, art, artist, modern, beauty\">
<META NAME=\"Generator\" CONTENT=\"Microsoft Notepad\">
<META NAME=\"Author\" CONTENT=\"Gigas/Gigasus aka Jeffrey McCammon\">
<META HTTP-EQUIV=\"Content-language\" CONTENT=\"US-Eng\">
<META HTTP-EQUIV=\"Objecttype\" CONTENT=\"Homepage\">
<META NAME=\"Revisit-after\" CONTENT=\"14 days\">
</head>

<frameset cols=100%,*>
<frame src=\"http://gigasus.whitehat.dk/index.html\">
</frameset>
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2001 - 15:04 #8
gigas> Alle andre sider kan godt vises..det er din whitehat konto der sutter mega røv!
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2001 - 15:05 #9
gigas> Prøv at besøge http://gigasus.whitehat.dk/index.html
Avatar billede gigas Nybegynder
13. september 2001 - 15:06 #10
der er ingen problemer.... hellerikke for de andre 80 der har besøgt siden idag... hvilken browser har du? version ect? ISP`?
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2001 - 15:08 #11
gigas> Det kunne jo være en fejl der opstod nu ikke? Har du selv lige klikket på mit link?

IE 5 og Stofa (Alle andre sider kan ses)
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2001 - 15:10 #12
btw: hedder du jeffrey McCammon??
Avatar billede gigas Nybegynder
13. september 2001 - 15:11 #13
jaj eg har klikket, og ingen problemer.... hellerikke andre jeg kender på stofa har problemer... mærkeligt

det er stofanet ikke?
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2001 - 15:12 #14
joda...burde http://whitehat.dk/gigasus ikke også virke? Eller?
Avatar billede gigas Nybegynder
13. september 2001 - 15:12 #15
ja
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2001 - 15:14 #16
weeh, nu kom den igen!
Avatar billede gigas Nybegynder
13. september 2001 - 15:14 #17
dunno, jeg ved ikke om de er begyndt at køre med udelukket subdomains

Jo til at jeg hedder Jeffrey McCammon, hvorfor?
Avatar billede gigas Nybegynder
13. september 2001 - 15:14 #18
virker den?
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2001 - 15:19 #19
Nu virkede den, og jeg må sige at du kan da noget med grafik, men tydeligvis ikke hjemmesider..centreret tekst, for lidt kontrast på fontfarve kontra bg..og et banner? Hvorfor et banner?

Nåhja, og så lige et logo der fylder 1/4 del af skærmen..fjern også det det lamme anti-museklik, det virker alligevel ikke..

Du er god til grafik, men bør nok følge op på de grundlæggende designregler indenfor webpublikationer..
Avatar billede gigas Nybegynder
13. september 2001 - 15:42 #20
det er jo derfor jeg smider min side herind for at få den testet... så jeg rette alle små tingene, her på min skærm er der kontrast nok... hvis anti-muse klikken ikke virker så er det vel ligemeget at fjerne den...

hvorfor ville du vide hvad jeg hed?
Avatar billede Slettet bruger
13. september 2001 - 17:39 #21
Flot grafik til minde om WTC og Pentagon-angrebet!
Avatar billede gigas Nybegynder
13. september 2001 - 18:10 #22
tak, skal bare ha fjernet citatet... det er ikke en ægte profeti
Avatar billede espectro Nybegynder
17. september 2001 - 16:39 #23
Nope....ham der har skrevet det har også været lidt dum..... At skrive det er fra 100 år efter han rent faktisk døde :)

Det var forresten en sturderende der for et par år siden skrev det....for at vise at alle enhver kan \"forudse fremtiden\"