Avatar billede roenving Novice
13. september 2001 - 02:15 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Snyd, mæhhh... ricky1 == 2cool4you ???

http://www.eksperten.dk/spm/108105

Åh, nej ik\' igen, men \'ricky1\' glemte åbenbart, at han hed \'2cool4you\'
Avatar billede acturus Nybegynder
13. september 2001 - 02:17 #1
he he bummer dude;O)
Avatar billede a-torsten Nybegynder
13. september 2001 - 02:23 #2
Send en mail til info@eksperten.dk .. Det er den hurtigste løsning ...

-Anders
Avatar billede jiggypoof Nybegynder
13. september 2001 - 02:35 #3
lol  det er for wack at folk ikke kan se de er logget ind forkert :)
Avatar billede roenving Novice
13. september 2001 - 02:39 #4
Er sendt ,·|

Dette tænker jeg mest som info til I andre eksperter.

>>jiggyproof

Du er måske mere omhyggelig ?-}

*LoL*
Avatar billede jiggypoof Nybegynder
13. september 2001 - 02:45 #5
roenving> vidste du ikke det?
jeg har mindst 50 brugere, alle de smp, jeg svare på
er faktisk mine egne brugere ;)
Avatar billede jiggypoof Nybegynder
13. september 2001 - 02:48 #6
smp = spm ;)
Avatar billede roenving Novice
13. september 2001 - 03:02 #7
Jamen man lever jo også bedre af det man køber i Brugsen !~]
Avatar billede jiggypoof Nybegynder
13. september 2001 - 03:03 #8
? whut LOL
Avatar billede roenving Novice
13. september 2001 - 03:09 #9
Hvad hedder så de sidste treogtyve brugere ??
Jeg kendte godt jiggyproof1, jiggyproof2, jiggyproof3, jiggyproof4, jiggyproof5, jiggyproof6, jiggyproof7, jiggyproof8, jiggyproof9, jiggyproof10, jiggyproof11, jiggyproof12, jiggyproof13, jiggyproof14, jiggyproof15, jiggyproof16, jiggyproof17, jiggyproof18, jiggyproof19, jiggyproof20, jiggyproof21, jiggyproof22, jiggyproof23, jiggyproof24, jiggyproof25 og jiggyproof26.

<=:-]
Avatar billede jiggypoof Nybegynder
13. september 2001 - 03:10 #10
de fortsætter bare ;)
Avatar billede jiggypoof Nybegynder
13. september 2001 - 03:10 #11
damn roenving, du kan hjælpe mig hvis du mangler noget at få tiden til at gå med :)
Avatar billede roenving Novice
13. september 2001 - 03:11 #12
Jamen jeg søgte forgæves på jiggyproof27, har du glemt den ??
Avatar billede roenving Novice
13. september 2001 - 03:11 #13
*GG*
You got a problem ??
Avatar billede jiggypoof Nybegynder
13. september 2001 - 03:13 #14
Jeg lavede bare et gammelt basic \"program\"
til en gammel 286\'r men nu kan jeg ikke huske
hvordan man laver det, det var sådan så at jeg bare skulle trykke på et tal, og så hoppede den ind i spillet :)

Kender du noget dokumentation om dette?
Avatar billede roenving Novice
13. september 2001 - 03:21 #15
Det lyder nærmest, som vi er lige før (efter!!) Commodore64 -- kan du ik\' bare oprette den som avanceret genvej ?

Hov, du tænker zq da på de spil, som havde en Boss-key !

\'Tryk på F9, hvis din chef kommer forbi\' - så flyttede den lynhurtigt indholdet af grafik-hukommelsen lige før spillet startede tilbage til den aktive grafik-hukommelse, derfor havde de stadig kontrollen, så bare et enkelt keyboard-tryk, så kørte spillet igen.
Avatar billede jiggypoof Nybegynder
13. september 2001 - 03:24 #16
lol NEJ

Simpelthen bare en bat fil som startede op efter autoexec.bat var executed
Avatar billede roenving Novice
13. september 2001 - 03:43 #17
Jamen er det trick så ikke bare at filen hedder 7.bat (q:\\mineGemtespil\\detSomChefenIkkeMaaSe\\deGrimmePiger\\bagfra.com), placeres i et bibliotek i path, og derfor kalder et program -- check lige, jeg tror stadig den virker fra workspace.

hth
jes

Ps. Så skal jeg have points igen *hir hir*
Avatar billede ricky1 Nybegynder
13. september 2001 - 17:44 #18
Må jeg godt have lov at sige at vi er to der laver én hjemmeside sammen (som desværre ikke er kommet på nettet)
og skiftes til at stille spørgsmål på hvores brugere
Avatar billede ricky1 Nybegynder
13. september 2001 - 17:49 #19
Men hvis det er det så er der to afmeldinger til eksperten og to indmeldinger til Builder
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
30. september 2001 - 13:27 #20
De er slettet