Avatar billede morten Nybegynder
12. september 2001 - 11:29 Der er 44 kommentarer og
1 løsning

Opgradere til win2.0?

Jeg har lige fået installeret windows 1.0 og vil nu gerne opgradere til windows 2.0, hvor kan jeg få det henne og hvor meget koster det? Og hvor meget kører den på literen.
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. september 2001 - 11:30 #1
Du gasser ;o)
Avatar billede morten Nybegynder
12. september 2001 - 11:31 #2
Nej nej. Det er rigtigt.Bananer er gule.
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. september 2001 - 11:31 #3
Skal den være fire eller 6 cylindret, evt. med direkte indsprøjtning, 6 fremadgående og bakgear med firhjulstræk?
Avatar billede vladimirr Nybegynder
12. september 2001 - 11:32 #4
Du skal huske at slette din bruger når du har hentet bananer !
Avatar billede morten Nybegynder
12. september 2001 - 11:32 #5
bananer, jeg snakker om æbler...
Avatar billede morten Nybegynder
12. september 2001 - 11:32 #6
Ja, ja
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. september 2001 - 11:33 #7
Skal du ud og rejse siden du fyrer næsten alle dine point af?
Avatar billede morten Nybegynder
12. september 2001 - 11:33 #8
jeg så en banan på mars
Avatar billede morten Nybegynder
12. september 2001 - 11:33 #9
min
Avatar billede morten Nybegynder
12. september 2001 - 11:33 #10
ja
Avatar billede morten Nybegynder
12. september 2001 - 11:33 #11
så for du pointene
Avatar billede vladimirr Nybegynder
12. september 2001 - 11:34 #12
Du kan evt få den i tyrkisgrøn og med bælter fremfor hjul
Avatar billede morten Nybegynder
12. september 2001 - 11:34 #13
takker
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. september 2001 - 11:34 #14
Det ville være snyd!
Avatar billede morten Nybegynder
12. september 2001 - 11:34 #15
Ja giv mig den i min røv
Avatar billede morten Nybegynder
12. september 2001 - 11:34 #16
tak igen
Avatar billede jasber Nybegynder
12. september 2001 - 11:35 #17
Hvis det er Windows 98 du gerne vil have opgraderet til Win98 SE (second Edition) koster den i en upgrade lige knap 1000 kroner, og kan f.ekskøbes her
http://www.pc-netto.dk/default.asp?ProductGuid=730-00952

Den bruger ikke mange flere ressourcer end Win98.

Dette spm. er dog aldrig 2000 points værd, nærmere 30 eller det...
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. september 2001 - 11:35 #18
Er du på speed ot something?
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. september 2001 - 11:36 #19
jasber> Er du vågen!?
Avatar billede vladimirr Nybegynder
12. september 2001 - 11:36 #20
Jeg har en ide om at jasper måske har taget dette seriøst...
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. september 2001 - 11:37 #21
Så var jasber røget op på 15181 point fra 13181 ;o)
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. september 2001 - 11:39 #22
Det var egentligt et meget sjovt indslag, tak for den experience morten ;o)
Avatar billede jasber Nybegynder
12. september 2001 - 11:41 #23
retaxes>> Tja, man kan ville ikke fortænkes i at prøve at hitte ud af hvad folk vil - desuden brugte jeg en \"kommentar\" hvorfor jeg også skrev at spm.\'et ikke var/er 2000 points værd - Derfor ville jeg heller IKKE rykke fra 13 til 15 tusinde points :)
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. september 2001 - 11:51 #24
jasber> Det var kun skæg og ballade, men tanken er jo fristende ;o)
Avatar billede morten Nybegynder
12. september 2001 - 21:15 #25
He...

Nu har jeg ændret kodeord

/morten
Avatar billede vladimirr Nybegynder
12. september 2001 - 23:00 #26
Øhh ?
Avatar billede morten Nybegynder
12. september 2001 - 23:13 #27
Det er gået op for mig, at denne såkaldte \"morten\", har prøvet at logge sig ind med brugernavnet morten og med kodenavnet morten, hvorfor han havde fået adgang til min konto.

Det er naturligvis ikke smart af mig og lave sådan et tåbe-kodeord.

Så jeg kan godt forstå at denne \"morten\" benytter sig af det og dermed udgiver sig for at være mig.

Og det har været absolut morsomt at læse hans forskellige indlæg, men det er først her til sidst at det gik op for mig, at han havde ændret kodeordet.

Og ved at sende kordeordet til min emailadresse, fik jeg oplyst det nye kodeord, som denne \"morten\" har lavet.

Men nu har jeg altså ændret kodeordet til noget andet helt tredie.

- Denne dejlige spøgefugl burde sgu have nogle point, men jeg ved jo ikke hvem han er...

/Morten
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. september 2001 - 23:17 #28
morten> Det vil sige at denne \"morten\", som altså ikke er morten, var ved at tømme din pointkasse, det kunne tyde på en alvorlig sikkerhedsbrist på Eksperten!

Så tror da pokker at mine point ikke stiger så meget mere, det fosser ud af statskassen ;o)
Avatar billede vladimirr Nybegynder
12. september 2001 - 23:21 #29
hehe
Avatar billede morten Nybegynder
12. september 2001 - 23:26 #30
Der er ingen sikkerhedsbrist, andet end fejl 40.

Jeg kan jo bare lade være med at angive sådan et tåbekodeord.

Og nej, jeg har ikke mistet nogen point, for alle point har denne \"morten\" givet til brugernavnet morten.
Så tak for omsorgen.

Og skulle jeg have mistet nogle point, så er jeg ligeglad, det har været hyle-morsomt og læse de forskellige indlæg.
Desuden ved jeg slet ikke hvad jeg skal bruge mine point til.

/morten
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. september 2001 - 23:35 #31
Dine svar virker rimeligt fornuftige, men kan vi nu også være sikker på at du er den rigtige morten?

;o)
Avatar billede morten Nybegynder
12. september 2001 - 23:44 #32
Sikker kan _du_ vel aldrig være, men jeg er sikker på at jeg er den rigtige morten.

Og så vidt jeg har forstået så har ingen mistet nogen point (udover mig selv - måske - og som også er ligeglad ).

Men der er helt sikkert en del som har fået et chok over at denne \"morten\" har været både fræk, næsevis og morsom på een og samme gang, så jeg skal da gerne undskylde på de vegne jeg nu en gang kan.

Er der nogen ide i, at skrive til admin omkring dette her??

Jeg så f.eks. at \"morten\" havde været så \"fræk\" :-), at en enkelt blev fortørnet og ønskede at skrive til admin.

Men desværre kan jeg ikke huske url.

/Morten
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. september 2001 - 23:52 #33
Weird! Som du kan se, så skrev jeg på et tidspunkt \"Skal du ud og rejse siden du fyrer næsten alle dine point af?\".
På det tidspunkt var jeg inde og checke hvor mange point \"morten\" havde og der var lidt over 2000 point, nu har jeg været inde og checke dine point og den siger 4708!!!

Du må da indrømme at det ser mystisk ud!
Der var det samme lille logo :) på i begge tilfælde!
Avatar billede morten Nybegynder
13. september 2001 - 00:03 #34
Måske kan det se mystisk ud, men det kan også være en helt naturlig årsag.

F.eks. ved jeg ikk hvordan den (DB\'en) tæller, hvis man har ønsket at få løst et problem og dermed har \"point ude\".

Men helt ærlig, så ved jeg hvormange point jeg havde før denne falske morten hi-jacked mit kodeord.

Jeg har været med på eksperten siden marts 1999, så passer det ikke meget godt med, at jeg ikke har flere point, når jeg ikke har svaret så mange og ej heller brugt så mange??

/Morten
Avatar billede morten Nybegynder
13. september 2001 - 00:04 #35
rettelse:

Men helt ærlig, så ved jeg IKKE hvormange point jeg havde før denne falske morten hi-jacked mit kodeord.

/Morten
Avatar billede retaxes Nybegynder
13. september 2001 - 00:07 #36
Hvis den falske morten kunne love 2000 point ud kan det måske tænkes at han har fordoblet dine point ved at give sig selv et svar og accetere det, uhyggelig tanke!
Avatar billede vladimirr Nybegynder
13. september 2001 - 00:19 #37
morten -> Prøv at se hvor mange spørgsmål du har oprettet siden du selv var her sidst
Avatar billede retaxes Nybegynder
13. september 2001 - 00:27 #38
F.eks denne:

http://www.eksperten.dk/spm/108631 til 4000 point!
Avatar billede retaxes Nybegynder
13. september 2001 - 00:28 #39
Eller denne til 4600 point!

http://www.eksperten.dk/spm/108619
Avatar billede morten Nybegynder
13. september 2001 - 00:41 #40
Kan det ikke meget vel være, at jeg havde ca. 4700 point, og hver gang der blev oprettet et spørgsmål, så fik brugernavnet morten pointene retur, som han så kunne bruge på at \"genere\" flere.

Der er jo 20 min. mellem de to spørgsmål som der er nævnt ovenfor.

/Morten
Avatar billede retaxes Nybegynder
13. september 2001 - 00:45 #41
Jeg ved ikke hvordan det går til, men de to spm. der er nævnt er oprettet 12.09.2001!1!???
Avatar billede morten Nybegynder
13. september 2001 - 00:52 #42
Mon det ikke er en php-kode-fejl.

(Koder selv en masse PHP).

Se lige datoen på dette spørgsmål, det har nemlig også måneden som 9.
Eller blot ude til venstre, der står også 13.09 2001.

Såååååååå .. det er vist ikke noget at gå efter.

Jeg har altså, for at lave et resumé ikke nogen mistanke til, at jeg skulle have mistet nogen point eller på den anden side have modtaget flere point.

/Morten
Avatar billede foldager Novice
13. september 2001 - 00:58 #43
Hey Morten og Morten!
Ikke mere græs til jer to..
http://www.eksperten.dk/spm/108633
Avatar billede morten Nybegynder
13. september 2001 - 01:15 #44
He...

Udemærket humor .. Foldager..

Men jeg tager altså ikke dette her så alvorligt, som det måske fremgår af mine mange posts (indlæg).

Men jeg var på det tidspunkt ikke klar over, at en falske morten, havde hi-jacked mit kodeord (se tidligere).

Men jeg var - den gang jeg kommenterede indlæget -af den opfattelse at en fejl på eksperten.dk tillod 2 brugere med samme navn (naturligvis ved en fejl).

Men pludselig gik det op for mig, at det naturligvis hang sådan sammen, at anden blot havde gættet mit kodeord, som er det samme som mit navn ( den gang ).

/MOrten
Avatar billede morten Nybegynder
13. september 2001 - 01:17 #45
Øh....
Når jeg læser indlægget så kan det godt lyde som om jeg ikke længere hedder Morten.

Måske er jeg på græs eller også skal jeg se at komme i seng, for jeg gentager mig selv her flere gange - og jeg kommer dermed til at lave fejl.

Godnat drenge...

Tak for støtten.

/MOrten