Avatar billede mora Nybegynder
31. januar 2000 - 07:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mails

Hey admin.

Det kunne være ret fedt hvis eksperten, kun sendte en mail for hvert spøgsmål der blev kommenteret(el. svaret)/oprettet/accepteret, pr login, således at mellem ens login vil man ikke modtage 30 mails om et spørgsmål, men bare en om at der er kommentarer på spørgsmålet?

~MORA~
Avatar billede chruker Nybegynder
01. februar 2000 - 03:05 #1
Det har jeg foreslået engang men det blev åbenbart ikke til noget. Jeg vil dog gerne støtte forslaget.
Avatar billede admin Novice
01. februar 2000 - 19:01 #2
Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener, men skal det forstås sådan at du kun vil have een mail pr. spm. ?

Eksempel:
Får dette spm. vil du modtage en mail da chruker kommenterede spm. men ikke da jeg gjorde det.

Er det det du siger ?
Avatar billede chruker Nybegynder
01. februar 2000 - 19:20 #3
Jeg tror det er hvad mora foreslog, men overdrivelse fremmer forståelsen. Lad os tage et populært spørgsmål som man svare på, derefter er der ca. 35 der enten kommentere eller svare, inden man selv besøger eksperten igen. I mellemtiden er der så dumpet 35 e-mails ind omkring det samme spørgsmål.

Det ville være rart hvis der så bare kom en e-mail der sagde at der var nyt i det og det spørgsmål.
Avatar billede admin Novice
01. februar 2000 - 19:50 #4
OK det var måske en idé.
Avatar billede mora Nybegynder
02. februar 2000 - 07:46 #5
Yep, det var hvad jeg mente.

Jeg plejer at kunne kog ca. 50 mails ned til ca. 5/10, pga. gentagelser :(
Avatar billede mora Nybegynder
19. marts 2004 - 12:00 #6
.