Avatar billede integra2ren Nybegynder
11. september 2001 - 12:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Maya-tutorials ?????

Jeg leder efter nogle grundlæggende tutorials til Maya, gerne på dansk med gode eksempler.
Avatar billede mikkeljans Nybegynder
21. september 2001 - 08:18 #2
Jeg har haft en masse video tutorials og tekst tutorials for et par uger siden på min hjemmeside. Det er bare desværre blevet slettet.
Men det kan være at jeg måske på et tidspunkt gider lave nogen nye men lige for tiden har jeg kun mit galleri inden siden.
www.maya3d.dk
Avatar billede integra2ren Nybegynder
21. september 2001 - 11:33 #3
>> mikkeltjans

Ja! Jeg havde fundet din side og bookmarket den - klar til at jeg skulle starte på at lære Maya. Og så lige som jeg skal til at bruge den... er den næsten tom. Jeg ser meget frem til hvis du ligger nogle nye eller gamle tutorials ud.

Det kan være svært at finde tutorials til netop Maya. Jeg har haft et fem-ugers projekt på min uddannelse (Multimedie Integrator) og er kommet et godt skridt videre. Det har så også gjort at jeg har fået en endnu større lyst til at lære mere om progammet.
Avatar billede integra2ren Nybegynder
25. september 2001 - 20:55 #4
Det er ikke ligefrem en imponerende samling tutorials der er på de links Seni er kommer med. De fleste er til 3D Studio Max.

Forholder det sig sådan at hvis man er nu på området i danmark skal man slå sig på 3D Studio Max?

Jeg er begyndt at blive i tvivl om jeg skal fortsætte med Maya. Det er åbentbart meget nemmere at finde tutorials/hjælp til MAX.
Avatar billede integra2ren Nybegynder
13. december 2001 - 08:12 #5
ok lukker og slukker. Der findes åbentbart ikke nogle tutorials til Maya der er værd at nævne her.
Avatar billede Dennis3D Nybegynder
23. oktober 2010 - 23:03 #6
Jeg ved dette er en gammel tråd. Men jeg tænkte jeg lige ville dele min hjemmeside hvis nogle kom forbi. I kan finde gratis video tutorials til maya på den:

http://www.poly-face.com