Avatar billede technochart Nybegynder
11. september 2001 - 09:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvad er der godt ved denne siden og hvad kan man gøre bedre? (www.TechnoCHART.dk

Hvad er der godt ved denne siden og hvad kan man gøre bedre? + nye ider til www.Technochart.dk (English Version af technochart.dk bliver der arbejdet på)
Avatar billede xirb Nybegynder
11. september 2001 - 09:39 #1
Først og fremmest: Forøg læsevenligheden med en faktor 1000 ved at lave lidt om på farverne, så der er større kontrast mellem Fonten og baggrunden - forøsg fx med en hvis font - det tror jeg virker!
Avatar billede xirb Nybegynder
11. september 2001 - 09:40 #2
(Der skulle naturligvis stå \"forsøg fx med en HVID font\".)
Avatar billede zteven Nybegynder
11. september 2001 - 09:41 #3
Logoet er alt alt for skrigende. Farverne på siden er afdæmpede, det bør logoet også være!!!

Og så en chart tæller, den burde fjernes. Lav din egen asp eller php tæller i stedet for!

Baggrunds farven passer ikke til de andre farver - brug colorschemer til at vælge farver - www.colorschemer.com.

Stil dig selv nogle spørgsmål:
Hvad gør vores side bedre end andres?
Hvad gør vores side speciel?
Er vores indhold godt nok?

ZTeven
Avatar billede xirb Nybegynder
11. september 2001 - 09:44 #4
En lille ting, der sikkert kan lokke mange folk til på indholdssiden ville sikkert være, hvis I kunne få nogle aftaler igang med nogle DJs osv. - om at lægge nogle MP3-filer ud til download.
(Kan fx være i et dårligt format, så de kun kan bruges som appetizers.)
Avatar billede xirb Nybegynder
11. september 2001 - 09:50 #5
Designet:
Jeg synes det er et fedt design (bortset fra font-farven som nævnt).
Fremhæv dog også fx overskrifterne ved at give cellerne en anden baggrundsfarve.

Jeg ved ikke hvor meget tid I har at bruge af, - men jeg vil sige brug meget hellere mere tid på at holde den danske version ajourført - der findes sikkert 1000-vis af engelske technocharts, - så en engelsk version vil sikkert være spild af tid indtil i bliver RIGTIG kæmpestore i DK!