Avatar billede olberd Nybegynder
30. januar 2000 - 18:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

ASP understøttelse til linux webserver

Hvordan får jeg ASP understøttelse til en linux webserver, og det vel og mærke gratis!!

Olberd
Avatar billede echo Nybegynder
30. januar 2000 - 18:51 #1
Jeg hører lige med!
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
30. januar 2000 - 20:56 #2
http://www.nodeworks.com/asp/
Så vidt vides, et ASP modul til Apache...
Avatar billede themadman Nybegynder
01. februar 2000 - 17:40 #3
Så vidt jeg er informeret KAN linux ikke ASP da det jo som bekendt er noget MicroSoft Sprog...

\\TheMadMan
Avatar billede olberd Nybegynder
01. februar 2000 - 18:11 #4
-> TheMadMan: Det kan godt lade sig gøre!!!
Avatar billede themadman Nybegynder
01. februar 2000 - 18:39 #5
okie... min fejl....
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
01. februar 2000 - 20:38 #6
Jeps, der er nogle venlige sjæle, der har lavet et modul til Apache (eller noget i den stil)... læste engang noget om det på SSLUG's teknik liste!
Avatar billede Slettet bruger
15. februar 2000 - 09:10 #7
Hvis her er nogle Win32'ere, så vil jeg kraftigt anbefale at downloade ActiveScripting's ASP modul til Apache:

ftp://ftp.activescripting.org/pub/openasp/openasp-apache136-win32-beta1.zip (den sidste nye version).

I .zip pakken ligger der en .dll fil, samt en readme.txt, ikke andet!

Det er så nemt at installere, så man skulle tro det var løvn!

Der skal KUN ændres en´ linie i din httpd.conf!!