Avatar billede tina34 Nybegynder
10. september 2001 - 12:21 Der er 5 kommentarer

program mp3 til alm audio lyd

hvor kan jeg finde et program til at lave mp3 filer om til alm audio.
Så man kan brænde dem i alm audio lyd,så de kan spilles på en alm cd afspiller
Avatar billede styggeulv Nybegynder
10. september 2001 - 12:24 #1
du kan anvender winamp f.eks. Der er rigtig mange programmer, der kan gøre dette. HVIS du f.eks. vil brænde mp3 filer, og du bruger NERO eller EASE CD CREATOR, så laver programmet automatisk dine filer om til waw (cda) filer, så den brændte cd umiddelbart kan afspilles i alle afspillere.. ;-)

-wolfie-
Avatar billede whatever Nybegynder
10. september 2001 - 12:25 #2
De fleste brænderprogrammer konverterer automatisk mp3 til cd-tracks, f.eks. Nero. Du kan også konvertere mp3 til wav med f.eks. WinAmp.
Avatar billede Beach Mester
10. september 2001 - 12:27 #3
Her er \"opskriften\" hvis du vil bruge Winamp...
http://home3.inet.tele.dk/ajensen/winamp/afspiller_faq/s1.htm

//Beach
Avatar billede hundevennen Nybegynder
10. september 2001 - 17:22 #4
prøv DbpowerAMP converter fedt lille program - kan hentes her
http://www.vitaminic.dk/software/sw.3.3.shtml
Avatar billede kasper.bc Nybegynder
02. november 2001 - 14:47 #5